ترسناک ترین کودکان در فیلم‌ها که کابوس تماشاگران شده‌اند + تصاویر



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, ترسناک ترین کودکان در فیلم‌ها
گاهی شخصیت‌های کودک در فیلم‌های سینمایی ژانر وحشت می‌توانند خواب را از شما بگیرند. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بیشتر طرفداران فیلم‌های ژانر وحشت تاکنون شاید فیلم‌های مورد علاقه خود در این ژانر را دیده باشند و یا حداقل در حال برنامه ریزی باشند که در آینده فیلم‌های ترسناک مد نظرشان را ببینند. عموماً فیلم‌های ترسناکی که کودکان عجیب و غریب را به تصویر می‌کشند، از فیلم‌های اسلشر و دیگر انواع فیلم‌های ترسناک محبوب‌تر هستند.

 

برای مثال فیلم سینمایی «جن گیر» به خاطر سکانسی که گردن بازیگر کودک به صورت ۱۸۰ درجه می‌چرخد، همیشه به عنوان اولین فیلم ژانر وحشت به ذهن ما می‌آید. همینطور کودکان عجیبی که در فیلم سینمایی «کودکان ذرت» بودند؛ یا چه کسی می تواند روح دوقلو در فیلم سینمایی «درخشش» به کارگردانی استنلی کوبریک را از یاد ببرد.

 

در اینجا به تعداد بیشتری از این فیلم‌ها اشاره خواهیم کرد؛

 

«جادوگر»

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, ترسناک ترین کودکان در فیلم‌ها

در فیلم سینمایی «جادوگر»، مخاطبان با یکی از شیطانی‌ترین دوقلو‌های سینما بعد از دو خواهر در فیلم سینمایی «درخشش» محصول سال ۱۹۸۰ روبرو می‌شوند. در حالی که این دو کودک به نام‌های مرسی و جوناس معمولی به نظر می‌رسند، خیلی زود مشخص می‌شود که آن‌ها مشکلی دارند. فیلم داستان خواننده‌ای مسیحی است که هدف نیرو‌های شیطانی قرار می‌گیرد.

 

«ویجا: خاستگاه شیطان»

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, ترسناک ترین کودکان در فیلم‌ها

شخصیت دوریس زاندر در فیلم سینمایی «ویجا: خاستگاه شیطان» زمانی که تسخیر می‌شود، چشمانش سفید می‌شود و صحنه‌های ترسناکی را خلق می‌کند. در این فیلم مادر بیوه‌ای به همراه دو دخترش زندگی می‌کند. آنها برای ارتقای کسب و کار خود بایستی به خانه‌ای جدید نقل مکان کند. پس از ورودشان به آنجا، دختر جوانشان توسط یک روح شیطانی مورد آزار قرار می گیرد.

 

«برایتبورن»

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, ترسناک ترین کودکان در فیلم‌ها

چه اتفاقی خواهد افتاد اگر سوپرمن از قدرت‌های خود در اهداف شیطانی بهره ببرد؟ اگرچه در فیلم برایتبورن هیچگاه گفته نمی‌شود شخصیت اصلی فیلم مدل شیطانی سوپرمن است، اما شباهت‌هایی بین آن‌ها وجود دارد. فیلم داستان پسری را روایت می‌کند که به نظر از یک سیاره دیگر آمده و یک زوج او را پیدا و بزرگ می‌کنند، اما این کودک از قدرت خود در اهداف ضد انسانی بهره می‌برد.

 

«بد ذات»

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, ترسناک ترین کودکان در فیلم‌ها

در این فیلم سینمایی که محصول سال ۱۹۵۶ است، دختری ظاهراً بی گناه راه می‌بینیم که البته به یک شیطان تمام عیار تبدیل می‌شود. این اثر ۴ سال پیش از فیلم تحسین شده «سایکو» اکران شد و داستان ذهن روان پریش یک دختر را روایت کرد که با انسان‌ها به طرز عجیبی رفتار می‌کند. او سه نفر را به وسیله غرق کردن و آتش سوزی به قتل رساند.

 

«حلقه»

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, ترسناک ترین کودکان در فیلم‌ها

لیست کودکان عجیب و غریب در سینما بدون شخصیت سامارا مورگان کامل نخواهد شد. در حالی که ممکن است اکنون برای عده زیادی ترسناک نباشد، اما در سال ۲۰۰۲ عده زیادی از آن می ترسیدند. داستان درباره یک فیلم ویدئویی است که محتوای آن یک سری عکس مبهم و تکه فیلم‌های آزاردهنده‌ است و بعد از تماشای فیلم، تلفنی به بیننده می‌شود که در آن دختری به بیننده می‌گوید: هفت روز دیگر خواهد مرد.

 

«استفان»

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, ترسناک ترین کودکان در فیلم‌ها

 

استفان دیگر شخصیتی است که دختری کوچک نقش آن را بازی می‌کند که شیطان درون هم دارد. پس از بروز یک بحران جهانی و مرموز، دختری خردسال که اکنون تنها مانده فقط مقداری کره بادام زمینی و یک لاک‌پشت اسباب بازی دارد. زمانی که پدر و مادرش به خانه بازمیگردند با یک نیروی شیطانی و ناشناخته مواجه می‌شوند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------