شهاب حسینی و مینا وحید؛ بازیگران برگزیده جشنواره سانفرانسیسکو



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,شهاب حسینی و مینا وحید
شهاب حسینی و مینا وحید برگزیدگان بازیگری جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو شدند. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فیلم، شهاب حسینی با فیلم «هزارتو» و مینا وحید با فیلم «بعد از تو» جایزه بهترین بازیگر مرد و زن سیزدهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو را از آن خود کردند.

 

«بعد از تو» را فرهاد نجفی ساخته است که با نام one night in tehran (یک شب در تهران) در چندین جشنواره خارجی جوایزی به دست آورده بود. علاوه بر مینا وحید، تیرداد کیایی دیگر بازیگر این فیلم است که هنوز در ایران اکران عمومی نشده است. مینا وحید چندی پیش هم برای بازی در فیلم کوتاه «کرمچاله» جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره بین المللی فیلم مادرید را به دست آورد.

 

سیزدهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو که به عنوان اولین جشنواره مستقل ایرانی در خارج از کشور برگزار می‌شود، امسال از تاریخ ۱۹ تا ۲۵ سپتامبر برابر با ۲۹ شهریور تا ۴ مهر به دلیل ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

 

در این رویداد «هزارتو» علاوه بر جایزه بازیگری، توانست جوایز بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه و بهترین کارگردانی را از آن خود کند. فرشاد محمدی هم برای فیلم «ما همه با هم هستیم» جایزه بهترین فیلمبرداری را گرفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------