فیلم «دیگران» بازسازی می‌شود



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,فیلم دیگران
استودیو یونیورسال پیکچرز فیلم «دیگران»، یکی از آثار ماندگار ژانر وحشت، را ۱۹ سال پس از ساخت و نمایش عمومی آن، بازسازی می‌کند.

 به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ددلاین، فیلم ترسناک دیگران که در سال ۲۰۰۱ به کارگردانی آلخاندرو آمنابار و بازی نیکول کیدمن روی پرده سینماها رفت، بازسازی می‌شود. منابع آگاه از همکاری استودیو فیلمسازی یونیورسال پیکچرز/ Universal Pictures و سنتینت اینترتیمنت/Sentient Entertainment برای ساخت نسخه بازسازی شده این فیلم خبر می‌دهند.  

 

رنی تب، کریستوفر توکین و لوکاس آکوسکین تهیه‌کنندگی این پروژه را برعهده داشته و مایکل و جنی میلر از مدیران اجرایی تولید آن خواهند بود. سارا اسکات نیز به نمایندگی از شرکت یونیورسال بر روند ساخت این فیلم نظارت می‌کند.

 

دیگران در سال ۲۰۰۱ با بازی نقش‌آفرینی فوق‌العاده کیدمن روی پرده رفت و با فروش بیش از ۲۰۰ میلیون دلار در گیشه‌های جهانی موفقیتی فراتر از انتظار به دست آورد. این فیلم نیز چون حس ششم (The Sixth Sense) نه تنها با صحنه‌های ترسناکش بلکه برای ارائه یکی از جذاب‌ترین پایان‌های تاریخ سینما شناخته می‌شود.

 

ماجراهای دیگران در سال ۱۹۴۵ در یک خانه روستایی دورافتاده واقع در جزیره جرسی انگلیس و با تمرکز بر شخصیت گریس استوارت (نیکول کیدمن) اتفاق می‌افتد که حضور افرادی ناشناخته را در خانه‌اش کشف می‌کند.   

 

روشن نیست که بازسازی این اثر تا چه اندازه نسبت به خط داستانی فیلم اصلی امانت‌دار خواهد بود. اما به گفته منابع آگاه، جلساتی با موضوع اقتباس از فیلمنامه بین تهیه‌کنندگان این پروژه و نویسندگان آن در جریان است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------