تقی‌پور: کرونا اکثریت بازیگران را بیکار کرده است/وضعیت سینما به هیچ وجه خوب نیست



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,تقی‌پور
بازیگر فیلم سینمایی «خروج» گفت: سینمای کشور پیش از کرونا هم وضعیت خوبی نداشت که امروز انتظار وضعیت خوب از این حرفه را داشته باشیم، سینمای کشور سالهاست که با مشکلات فراوانی روبرو شده است، سینمایی که مشکلاتش برای هنرمندان پیشکسوت سالهاست نهادینه شده است. 

آتش تقی‌پور در گفت‌وگو با میزان، پیرامون وضعیت فعلی سینما بعد از شیوع موج تازه بیماری کرونا گفت: سینمای کشور پیش از کرونا هم وضعیت خوبی نداشت که امروز انتظار وضعیت خوب از این حرفه را داشته باشیم، سینمای کشور سالهاست که با مشکلات فراوانی روبرو شده است، سینمایی که مشکلاتش برای هنرمندان پیشکسوت سالهاست نهادینه شده است. 

 

وی در همین راستا ادامه داد: متاسفانه بعد از شیوع بیماری کرونا اوضاع سینما بدتر از قبل شد، از سویی وضعیت سینما خوب پیش نمی رفت و از سویی تعطیلی سالنهای سینما و تولیدات باعث شد تا بسیاری از عوامل جلو و پشت دوربین سینما بیکار شوند. 

 

بازیگر فیلم سینمایی خروج در همین رابطه ادامه داد: پیرامون مجموعه فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر به طور کامل خانه نشین هستم، شرایط سنی من اجازه نمی‌دهد که ریسک کنم و سر کار خاصی بروم، در هر صورت نمی‌توان کرونا را شوخی گرفت.

 

وی در همین راستا ادامه داد: برای بازی چند پیشنهاد خوب داشتم، اما همه آن‌ها اکثرا به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف شده‌اند و منتظرند تا با عادی‌تر شدن وضعیت سلامت جامعه بار دیگر تولید و یا پیش تولید را آغاز کنند، کرونا بد دماری از روزگار تولیدات در آورده و این مشکلات همچنان ادامه دارد.

 

این بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر درباره وضعیت سینمای کشور در سال جاری اضافه کرد: متاسفانه چیزی از سینما باقی نمانده است، از نظر من که این وضعیت حداقل تا سال ۱۴۰۰ هم ادامه پیدا خواهد کرد، ما هم کاری از دستمان بر نمی‌آید، کرونا عنان همه چیز را در دست گرفته است.

 

وی در همین راستا ادامه داد: در شرایط فعلی تا آنجا که شنیدم اکثر فیلم‌هایی که اکران شده اند فروش کمی داشته اند که البته طبیعی است، کسی جرات به سالن سینما رفتن را به خودش نمی‌دهد، ما برای ادامه کار سینما نیاز به فکر بیشتری داریم و اگر نه با ورشکستگی کامل این هنر روبرو می‌شویم.

 

وی رعایت صحیح نکات بهداشتی را تنها را خلاصی از کرونا دانست و اضافه کرد: ما و تمام جامعه باید رعایت کنیم، شاید رعایت برخی نکات بهداشتی کمی سخت به نظر برسد اما واقعا چاره ای نیست زیرا اگر رعایت نکنیم این بیماری به این راحتی از کشور خارج نمی شود. زدن ماسک شاید برای برخی سخت باشد اما در این مورد نباید خودخواه باشیم، باید به سایر انسانها و اطرافیانم هم اهمیت بدهیم زیرا شاید ناقل باشیم و خودمان هم ندانیم. 

 

تقی پور رعایت اصول بهداشتی را یک وظیفه عمومی خواند و خاطرنشان کرد: امیدوارم به زودی شاهد دیدن عزیزانمان باشیم، یکی از سختی‌های کرونا ندیدن عزیزان بود البته که از سویی باعث شد قدر داشته هایمان را بدانیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------