بدون بابی نمی‌توانستم بهترین فیلم‌هایم را بسازم



مارتین اسکورسیزی هفدهم نوامبر هفتاد و هشت ساله شد 

 «فیلم ها قلب ما را لمس می کنند و بینش ما را وسعت و نحوه مشاهده مسائل را تغییر می‌دهند. آنها ما را به جاهای دیگر می‌برند، درها و ذهن ها را باز می‌کنند. فیلم ها خاطرات دوران زندگی ما هستند، ما باید آنها را زنده نگه داریم.» 

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, مارتین اسکورسیزی

این جملات مارتین اسکورسیزی یکی از عاشقان سینماست.بیست و پنج فیلم بلند و شانزده مستند بلند ماحصل عمرپربار فیلمسازی است که یکی از بهترین کارگردانان معاصر شناخته می‌شود.

 

مارتین اسکورسیزی امروز هفدهم نوامبر هفتاد و هشت ساله شد.او خستگی‌ناپذیر پس از اکران «ایرلندی» در سال گذشته، پروژه بعدی خود «قاتلان ماه کامل» را انتخاب کرد که قرار است با بازی رابرت دنیرو و لئوناردو دی کاپریو-دو بازیگر محبوب او- ساخته شونداین پروژه همکاری کمپانی پارامونت و شبکه آنلاین اپل خواهد بود.

 

اسکورسیزی درباره خشونتی که در فیلم‌هایش نمایش داده می‎شود و گاهی مورد انتقاد قرار می‌گرفت، گفته بود:« می‌دانم. اما من فیلم می سازم ، نه شیوه زندگی را. شرکت ها در حال فاسد کردن زندگی ما هستند. من فقط قدرت ، قتل عام و وحشی گری پشت صحنه را مقابل دوربین نشان داده ام. اگر قتلی رخ داده باشد ، نمی توانید آن را فقط با یک ضربه نشان دهید. بی رحمانه است ، مانند ضرب و شتم بی وقفه موش تا زمانی که دیگر نمی تواند نفس بکشد.»

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, مارتین اسکورسیزی

درباره همکاری با رابرت دنیرو و گرفتن نقش آفرینی‌های درخشان از او یکبار گفته بود:« من می گویم که او آثار شگفت انگیزی را از من بیرون کشید. ما این همه فیلم با هم ساخته ایم. گفته شده است که من از او به عنوان جنبه دیگر خودم استفاده می کنم. شاید.

 

اما من می دانم که ما آنقدر به هم نزدیک هستیم که اغلب او جمله ای را که من شروع کرده ام کامل می کند. ما یک کد خصوصی دقیق باهم داریم - هیچکس و حتی مطبوعات هنگام فیلمبرداری صحنه های مهم ، در دوران فیلمبرداری پذیرفته نمی شوند.

 

و بهترین زمان برای تعامل و تبادل نظر ما صبح ها ، قبل از شروع فیلمبرداری است. ما در کابین او زیاد صحبت می کنیم - به طور کلی در مورد فیلم ها ، در مورد طراحی لباس یا حتی غذایی که شب گذشته داشتیم. بابی بر روی طراحی لباس به سختی کار می کند ، حتی اگر مجبور باشد از جواهرات استفاده می‌کند.

 

او همیشه در پیش تولید بسیار مشارکت داشته است. بابی بدش نمی آید که ساعتها ، روزها ، هفته ها ، ماه ها برای کاراکترش وقت بگذارد. من می دانم که بدون او نمی توانستم بهترین فیلمهایم را بسازم - گاو خشمگین بدون بابی غیر قابل تصور است.»

 

 دنیای تصویر آنلاین 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------