نظر عجیب نولان درباره فیلم‌های ابرقهرمانی



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, فیلم‌های ابرقهرمانی
کریستوفر نولان از فیلم‌های کمیک بوکی معاصر انتقاد کرد و آنها را "موتور تجارت" خوانده که استودیوهای فیلمسازی آنها را به "ماشین" تبدیل می کنند ،. نولان این اظهارات را در هنگام تبلیغ کتابی درباره فیلمهایش ، نوشته تام شور بیان کرد. 

او گفت که وقتی سه گانه شوالیه تاریکی را ساخت خوش شانس بود - اولین فیلم ، «بتمن آغاز می کند» ، سه سال قبل از اولین فیلم جهان سینمایی مارول عرضه شد.

 

نولان گفت یکی از بزرگترین امتیازاتی که داشت این بود که بین دنباله ها به او وقت می دادند.

 

«وقتی بتمن آغاز می‌کند را ساختیم ، نمی دانستیم که یک فیلم دیگر داریم و سه سال طول کشید تا قسمت دوم ساخته شود و سپس چهار سال طول کشید تا قسمت آخر را بسازیم. ما نعمت وقت را داشتیم. احساس نمی‌شد که این فیلم یک ماشین ، موتور تجارت استودیو است. هرچه این ژانر بسیار موفق شود ، فشارها بیشتر و بیشتر می شوند. آن زمانی که من سه گانه را ساختم، زمان مناسبی بود.»

 

نولان گفت که نسخه او از ابرقهرمان نمادین بتمن محبوب شد زیرا آن جنبه از داستان هرگز روی پرده نرفته بود.

 

« لحظه مناسبی برای گفتن داستانی بود که می‌خواستم بسازم.»نولان در ادامه افزود که به او این آزادی داده شده تا روی شخصیت بتمن کند.

 

«داستان اصلی بتمن هرگز در فیلم یا به طور کامل در یک کتاب کمیک بوک مورد توجه قرار نگرفته بود. چیز خاصی یا دقیقی وجود نداشت که ما مجبور به پیروی از آن باشیم. در تاریخ سینمای این فیلم خلا وجود داشت. سوپرمن با کریستوفر ریو و ریچارد دانر یک روایت بسیار تعریف شده داشت. چنین چیزی درباره بتمن هرگز روایت نشده بود. ما در حال مشاهده روایت یک شخصیت خارق العاده در یک جهان معمولی بودیم. "

 

 دنیای تصویر آنلاین 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------