۱۱ سلبریتی که پایشان به زندان باز شد +تصاویر



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,سلبریتی
سلبریتی‌ها و بازیگران هم گاهی قبل و یا حتی بعد از به شهرت رسیدن، مرتکب جرائمی می‌شوند که آن‌ها را پشت میله‌های زندان می‌اندازد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، درست مثل افراد معمولی، افراد مشهور نیز گاهی با قانون به مشکل می‌خورند و همچنین ممکن است راهی زندان شوند. برخی از افراد مشهور به دلایل مختلفی از اتهامات مربوط به مواد مخدر و فرار مالیاتی گرفته تا شهادت دروغ و رشوه به زندان افتاده اند.

 

مدت زمان محکومیت و به زندان رفتن افراد مشهور در لیست زیر، از چند روز تا چندین سال متفاوت است. برخی از آن‌ها قبل از مشهور شدن در زندان بوده اند و مدت زمان زندان تمامی افراد بیش از یک روز است، به همین خاطر، زندان رفتن متیو مک کانهی به دلیل مصرف مواد مخدر و دستگیری و آزادشدن او بعد از ۹ ساعت مطلبی در این لیست ذکر نشده است. با در نظر گرفتن این مسائل در ادامه شخصیت‌های مشهوری که به زندان رفته اند را می‌بینید.

 

فلیسیتی هافمن

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,سلبریتی

 

زمانی که در اوایل سال ۲۰۱۹ رسوایی رشوه در پذیرش دانشگاه آشکار شد، نام دو نفر از بازیگران زن مشهور فلیسیتی هافمن و لوری لافلین در این لیست باعث تعجب عده زیادی شد. هافمن که مبلغ ۱۵ هزار دلار برای تقلب در آزمون ورودی دخترش در دانشگاه رشوه داده بود، جرمش را می‌پذیرد و در دادگاه ابراز پشیمانی می‌کند. او به ۱۴ روز زندان، یک سال آزادی تحت نظارت، ۲۵۰ ساعت خدمات اجتماعی و ۳۰ دلار جریمه نقدی محکوم شد.

 

میشل رودریگز

بازیگر فیلم سریع و خشن، در سال ۲۰۰۷ و پس از دستگیری به دلیل استفاده از مشروبات الکلی در هنگام رانندگی، به شش ماه زندان محکوم شد. البته او پس از ۱۸ روز از زندان آزاد شد.

 

او. جی سیمسپون

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,سلبریتی

 

او در سال ۱۹۹۴ متهم به قتل عمد همسر سابق خود، نیکول سیمپسون و مردی به نام ران گلدمن شد، اما در کمال تعجب تبرئه شد و به خاطر این موضوع زندان نرفت. وی در سال ۲۰۰۸ به علت سرقت مسلحانه دستگیر و محاکمه شد و به ۳۳ سال زندان با امکان آزادی مشروط پس از گذشت حداقل ۹ سال محکوم شد. او سرانجام پس از ۹ سال در سال ۲۰۱۷ آزاد می‌شود.

 

لیندزی لوهان

وی یک از چهره‌های سرشناس هالیوودی و زندگی‌اش پر از حادثه‌ها و حاشیه‌های گوناگون است. او بار‌ها زندان رفتن را تجربه کرده است. لوهان در سال ۲۰۰۷، یک ساعت، در سال ۲۰۱۰ دو هفته، در سال ۲۰۱۱ یک ماه به زندان افتاده است. او علاوه بر این یک ماه هم در حبس خانگی به سر برده است.

 

مارتا استوارت

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,سلبریتی

 

مارتا استوارت یکی از چهره‌های معروف تلویزیونی و فرهنگی آمریکا به اتهام دروغگویی و تبانی، گناهکار شناخته شد و به پنج ماه زندان محکوم شد.

 

بیل کازبی

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,سلبریتی

 

او در دهه ۲۰۱۰ میلادی به آزار و اذیت جنسی از سوی چندین زن متهم شد و پس از این اتفاق چندین سازمان علاوه بر سلب عناوین و درجه‌های مختلف افتخاری، ارتباط خود را با کاسبی قطع کرده اند. وی در سال ۲۰۱۸ به دلیل متهم شناخته شدن به تجاوز جنسی به ۱۰ سال زندان و جریمه نقدی محکوم شد.

 

رابرت داونی جونیور

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,سلبریتی

 

از ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۱، رابرت داونی جونیور بازیگر نامزد اسکار چندین بار به دلیل اتهامات مربوط به مواد مخدر دستگیر شد. او در سال ۱۹۹۹ پس از خودداری از تست مواد مخدر به سه سال زندان محکوم شد.

 

ریمای ما

ریمای ما در سال ۲۰۰۸ به دو بار شلیک به شکم یکی از اطرافیانش که او را به دزدیدن ۳ هزار دلار متهم کرده بود به شش سال زندان محکوم شد. او همچنین به حمل غیرقانونی اسلحه و اقدام به زورگیری متهم شد.

 

مارک والبرگ

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,سلبریتی

 

والبرگ یکی از چندین افراد مشهوری است که قبل از شهرت در زندان بوده اند. زمانی که این بازیگر برنده اسکار ۱۶ ساله بود، با یک چوب به چند مرد ویتنامی حمله می‌کند و یکی از آن‌ها را کور می‌کند. او در هنگام انجام این کار صحبت‌هایی نژاد پرستانه را انجام می‌دهد. او به دوسال زندان محکوم می‌شود، اما سرانجام پس از گذراندن ۴۵ روز از مجازاتش آزاد می‌شود.

 

لارین هیل

این خواننده و بازیگر آمریکایی در سال ۲۰۱۳ به فرار مالیاتی محکوم شد و سه ماه را در زندان گذراند.

 

تیم آلن

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,سلبریتی

 

آلن، ستاره انیمیشن‌های داستان اسباب بازی در سن ۲۵ سالگی به دلیل داشتن کوکائین و قاچاق مواد مخدر در فرودگاه بین المللی دستگیر می‌شود و دو سال و چهار ماه را در زندان به سر می‌برد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------