تهیه‌کننده «نون.خ» سراغ یک ملودرام می‌رود/ کمدی تزریق شادی است



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, نون.خ
مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال «نون.خ» از بررسی یک فیلمنامه ملودرام خبر داد که معتقد است قصه‌ای جذاب و اجتماعی دارد. 

مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال‌های تلویزیونی در گفتگو با مهر از بررسی فیلمنامه یک سریال با فضایی ملودرام خبر داد و بیان کرد: پیشنهادی در حوزه تولید یک سریال با فضای ملودرام دارم که در حال بررسی طرح آن هستیم.

 

وی که بعد از مدیریت شبکه یک بیشتر به مشاوره و تهیه‌کنندگی سریال‌های کمدی مشغول بوده است، گفت: طبیعی است که اگر فیلمنامه جذابی در فضای ملودرام به من پیشنهاد شود، علاقمند هستم آن را هم بررسی کنم و اکنون همین اتفاق هم رخ داده است. یک فیلمنامه جذاب با قصه‌ای اجتماعی و فضای ملودرام پیشنهاد شده که در حال بررسی شرایط تولید آن هستیم که وقتی قطعی‌تر شد از جزئیاتش خبر می‌دهیم.

 

تهیه‌کننده سریال‌های «نون.خ» و «صفر بیست و یک» درباره دغدغه‌اش نسبت به تولید آثار طنز عنوان کرد: مردم ما به شدت به آثار کمدی علاقمندند و به اعتقاد من بخشی که در سریال‌سازی کمتر به آن توجه می‌شود همین فضای کمدی است، در حالی که مخاطب زیادی دارد.

 

وی در پایان بیان کرد: ما نیاز به آثاری داریم که فرح و شادابی را بتواند به جامعه تزریق کند. من در این سال‌ها فکر کردم شاید توجه و تمرکز به این فضا هم خودم را راضی می‌کند و هم نشاط بیشتری به جامعه منتقل کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------