همان بهتر که «ساختمان پزشکان» ادامه پیدا نکرد



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,فرناز رهنما
فرناز رهنما بازیگر سریال «ساختمان پزشکان» بر این باور است که این مجموعه با وجود گذشت نزدیک به ۱۰ سال از زمان تولیدش همچنان مخاطبان خودش را دارد. این بازیگر که این روزها کم‌کار شده است، علت دوری موقتش از عرصه بازیگری را به خاطر شیوع ویروس کرونا و نگرانی از بابت سلامت خانواده‌ اش ذکر می‌کند. 

به گزارش ایسنا، این شب ‌ها آی فیلم انگلیسی سریال «ساختمان پزشکان» را برای مخاطبان انگلیسی زبان خود به روی آنتن می برد.

 

سریالی کمدی با بازی بهنام تشکر، هومن برق ‌نورد، شقایق دهقان، فرناز رهنما، مونا فرجاد، بیژن بنفشه خواه، هوشنگ حریرچیان، نعیمه نظام دوست و امید روحانی.

 

رهنما از بازیگران این سریال، با یادی از «ساختمان پزشکان» چنین می گوید: سریال آن سال ها خیلی گل کرده بود و استقبال مردم برای خودم هم جذاب به نظر می‌ رسید. «ساختمان پزشکان» پس از ۱۰ سال هنوز هم دیدنی است و خیلی‌ ها سریال را می‌ بینند. در فضای مجازی می‌ بینم که این سریال چقدر طرفدار دارد. آن زمان هنوز فضای مجازی نیامده بود و کلیپ های سریال مثل امروز دست به دست نمی چرخید؛ اما همان وقت هم «ساختمان پزشکان» خیلی بیننده داشت و حتی قرار بود سری دوم سریال هم ساخته شود که برای همیشه مسکوت ماند؛ البته به نظرم همان بهتر که ادامه پیدا نکرد و در اوج موفقیت تمام شد.

 

او در پاسخ به این پرسش که چه عواملی را در این جذابیت دخیل می داند؟، توضیح می دهد: بعد از «ساختمان پزشکان» در فیلم ‌ها و سریال‌های زیادی کار کردم که همگی هم جذاب بودند، اما می ‌توانم بگویم چیدمان «ساختمان پزشکان» چیز دیگری بود. روزی نبود که از دست هم نخندیم و سکانسی را با شوخی و خنده ضبط نکنیم. این اتفاق آن زمان برایم عادی به نظر می‌ رسید؛ اما بعدها متوجه شدم که این موضوع مربوط به درست بودن جزء جزء عوامل سریال بوده است. پشت صحنه «ساختمان پزشکان» واقعا جذاب بود و خنده و صمیمیت در طول کار موج می ‌زد.

 

رهنما درباره ایفای نقش «نازنین» در سریال «ساختمان پزشکان» هم اظهار می کند: نازنین سابقا مشکل روانی داشته و یکی از بیماران دکتر نیما افشار بوده که بعدها با او ازدواج کرده است. با وجودی که او درمان شده است، اما هنوز برخی از تبعات بیماری را می ‌توان در رفتارهایش مشاهده کرد. با این حال، نازنین دختر مهربان و خوش قلبی است.

 

او ادامه می دهد: نازنین گاهی به خاطر سابقه بیماری اش تحقیر می شود. خانواده همسرش هم چندان هوای او را ندارند. چالش هایی با کتی به عنوان همسر سابق شوهرش هم دارد. همه این ها باعث می ‌شود که گاهی در مواجهه با نیما پرخاشگر شود؛ در حالی که اتفاقاً فقط نیما است که حال و شرایط او را می‌ فهمد و به همین دلیل هم با او مدارا می کند.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,فرناز رهنما

این بازیگر در پاسخ به اینکه چقدر با نازنین احساس همذات پنداری می کرده و به او بابت کارهایش حق می داده است؟ می گوید: حس همذات پنداری داشتم و به او برای خیلی از رفتارهایش حق می دادم؛ اما شباهت چندانی بین خودم و نازنین وجود نداشت. به لحاظ خصوصیات اخلاقی و رفتاری خیلی با هم متفاوت بودیم.

 

او درباره تجربه همکاری با سروش صحت هم اظهار می کند: آقای صحت رابطه خیلی خوبی با بازیگران برقرار می کند. ایشان یک جو صمیمانه و پرآرامش را بر پشت صحنه حاکم می‌ کند و بازیگران و دیگر عوامل از همکاری لذت می ‌برند. ایشان تعامل خیلی خوبی با بازیگران دارد و در عین حال که دست بازیگر را برای ابراز نظر باز می ‌گذارد، اما نقطه نظرات خودش را هم اعلام می‌کند. نوع رفتار آقای صحت باعث شده بود که از ساعت‌ ها کار کردن خسته نشویم و همچنان انگیزه داشته باشیم.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,فرناز رهنما
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------