«تام و جری» دومین فیلم پرفروش افتتاحیه در دوران کرونا



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,تام و جری
فیلم لایو اکشن «تام و جری» که به تازگی در آمریکا اکران شده، دومین فیلم پرفروش در هفته ابتدایی در دوران همه گیری کرونا می‌شود. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ددلاین، فیلم لایو اکشن «تام وجری» محصول کمپانی برادران وارنر با فروش ۴ میلیون دلاری که در روز جمعه رقم زده انتظار می‌رود که در گیشه سه روزه پایان هفته نیز در مجموع ۱۲.۵ میلیون دلار بفروشد که یکی از بیشترین افتتاحیه‌ها را رقم بزند. این اثر به صورت همزمان در سینما‌ها و شبکه HBO Max منتشر شده است. این رقم فروش سه روزه انیمیشن «غارنشین‌ها ۲» که ۹.۷ میلیون دلار بود را پشت سر می‌گذارد.

 

تا این تاریخ، «تام و جری» دومین فیلم پرفروش افتتاحیه در طول پاندمی کرونا محسوب می‌شود. در جایگاه نخست فیلم سینمایی «زن شگفت انگیز ۱۹۸۴» قرار دارد که ۱۶.۴ میلیون دلار فروخت. «تام و جری» توسط تیم استوری کارگردانی شده و کریس دی فاریا آن را تهیه کنندگی کرده است.

 

کمپانی برادران وارنر در حالی این ارقام را منتشر کرده است که حدود ۵۰ درصد از سینما‌های آمریکا، به خصوص سینمای زنجیره‌ای رگال که از سینما‌های مهم این کشور است هنوز بسته هستند. قرار است سینما‌های نیویورک از بازار‌های حیاتی گیشه آمریکا نیز از جمعه آینده اجازه فعالیت داشته باشند.

 

با این اوصاف به نظر می‌رسد وضعیت سینما و سینما رو‌ها بهتر شود. چرا که انتظار می‌رود سینما‌های لس آنجلس هم تا ماه آینده بازگشایی شوند و پس از آن سینما‌ها فقط باید صبر کنند تا به تدریج محدودیت‌های ظرفیتی کاسته شود.

 

سینما اسکور که با نظرسنجی از مخاطبان به فیلم‌ها امتیاز می‌دهد برای «تام و جری» امتیاز بالایی را برای این اثر ثبت کرده است. دیدن این فیلم از سوی ۶۰ درصد مخاطبان عام و ۶۶ درصدکودکان پیشنهاد شده. طبق آمار، ۴۶ درصد از بینندگان این فیلم زیر ۱۷ سال بوده اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------