«بلیتی به بهشت» پاییز ۲۰۲۲ اکران می شود



بلیتی به بهشت,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
فیلم بعدی جورج کلونی که در آن با جولیا رابرتز هم‌بازی است، پاییز ۲۰۲۲ راهی سینماها می‌شود. 

به گزارش مهر به نقل از ددلاین، یونیورسال پیکچرز قصد دارد فیلم بعدی جورج کلونی را که در آن با جولیا رابرتز هم‌بازی خواهد بود، ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۲ راهی سینماها کند.

 

این فیلم با عنوان «بلیتی به بهشت» آخرهفته پس از اکران انیمیشن یونیورسال/ دریم ورکز که ادامه‌ای بر «گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو» محصول ۲۰۱۱ است و قرار است ۲۳ سپتامبر اکران شود، راهی سینماها می‌شود. یک هفته پس از اکران این فیلم نیز فیلم بی‌عنوان دیزنی/ مارول که ادامه‌ای بر «اسپایدر من: درون اسپایدر ورس» است در ۷ اکتبر راهی سینماها می‌شود.

 

پس از بازی کلونی و رابرتز در فیلم‌های «اوشن ۱۱» و «اوشن ۱۲» و «هیولای پول» این چهارمین همکاری ۲ بازیگر خواهد بود. رابرتز همچنین در سال ۲۰۰۲ در اولین فیلمی که کلونی کارگردانی کرد با عنوان «اعترافات یک ذهن خطرناک» نقش‌آفرینی کرده بود.

 

در «بلیتی به بهشت» این ۲ در نقش زن و شوهر سابق ظاهر می‌شوند که قصد دارند تا مانع اشتباهاتی شوند که دخترشان پیش روی دارد. این فیلم را ال پارکر کارگردانی می‌کند و فیلم در کویینزلند استرالیا فیلمبرداری می‌شود. دانیل پیپسکی نویسنده فیلمنامه فیلم است و کلونی و رابرتز از تهیه‌کنندگان فیلم هستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------