اسکار امسال مثل یک فیلم سینمایی جذاب خواهد بود



 مراسم اسکار ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
استیون سودربرگ از تهیه‌کنندگان مراسم اسکار می‌گوید، امسال مدت سخنرانی‌ برندگان جوایز نسبت به سال گذشته طولانی‌تر خواهد بود. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، با اعلام تهیه کنندگان مراسم اسکار در روز شنبه، این رویداد هفته آینده ظاهر و احساس یک فیلم را به ببینده منتقل می‌کند. اسکار امسال به برندگان زمان بیشتری برای سخنرانی می‌دهد و ماسک‌های صورت نیز نقش مهمی را در این رویداد ایفا می‌کنند.

 

همه گیری ویروس کرونا و همینطور تعدادی از تهیه کنندگان جدید مراسم اسکار، تغییراتی را در این مراسم ایجاد کرده اند؛ مراسمی که مهمترین جوایز سینمایی به صورت سالانه در مقابل ۴ هزار مخاطب از بازیگران و فیلمساز‌ها اهدا می‌شد.

 

امسال در تاریخ ۲۵ آوریل به جای برگزاری مراسم تنها در سالن دالبی تیه‌تر، این رویداد در یونین استیشن لس آنجلس هم برگزار می‌شود و یک استیج در آنجا درست شده است. بر خلاف گذشته اهدا کنندگان جوایز وظایفی بیشتر از باز کردن پاکت و اعلام برندگان را دارند.

 

استیون سودربرگ که به همراه استیسی شر و جس کالینز تهیه کنندگان برنامه اسکار هستند، در این باره می‌گوید: مراسم امسال مثل رویداد‌هایی که پیش از این دیده اید برگزار نخواهد شد. سودربرگ که فیلم سینمایی «شیوع» محصول ۲۰۱۱ را کارگردانی کرده، معتقد است که همه گیری بیماری باعث ایجاد فرصتی شد که برای چیز‌هایی تلاش کنیم که پیش از این برای آن تلاش نشده بود.

 

سودربرگ می‌گوید که این رویداد مثل یک فیلم فیلمبرداری خواهد شد و اهدا کنندگان جایزه مثل برد پیت، هریسون فورد و هیل بری نقش خودشان را بازی خواهند کرد.

 

پیش از این سخنرانی برندگان اسکار به ۴۵ ثانیه محدود شده بود، اما سودربرگ می‌گوید برای امسال فضای بیشتری به آن‌ها می‌دهند و آن‌ها را تشویق می‌کند که داستانی تعریف کنند و چیز‌های شخصی بگویند.

 

این تهیه کننده همچنین تأیید کرد آزمایش‌ها و شیوه نامه‌های کووید سر جای خود باقی خواهد ماند. موارد و استاندارد‌هایی که سال گذشته منتشر شد تا فیلم‌ها و آثار تلویزیونی بتوانند به کار خود ادامه دهند. او در ادامه تاکید می‌کند که ماسک‌ها نقش مهمی در رویداد امسال دارند.

 

نامزد‌هایی که توانایی سفر به لس آنجلس را ندارند می‌توانند با ارتباط‌های ماهواره‌ای در این رویداد حضور پیدا کنند و استفاده از برنامه ارتباط تصویری زوم در کار نخواهد بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------