حمایت مالی استرالیا از فیلم جدید «مکس دیوانه»



 ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
فیلم سینمایی «فیوریوسا» (پیش درآمد فیلم سینمایی مکس دیوانه) برای فیلمبرداری در استرالیا از مقامات این کشور مشوق‌های مالی دریافت خواهد کرد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، «فیوریوسا» پیش درآمد فیلم سینمایی «مکس دیوانه: جاده خشم» با نقش آفرینی آنا تیلور جوی از سوی مقامات کشور استرالیا مشوق‌های ملی دریافت می‌کند تا مطمئن شوند این فیلم در این کشور ساخته خواهد شد. این فیلم سینمایی به کارگردانی جورج میلر از ماه ژوئن جلوی دوربین خواهد رفت.

 

میلر در بیانیه‌ای می‌گوید: حمایت‌های فدرال و مقامات ولز جنوبی نو، بسیار حیاتی بودند. این حمایت‌ها باعث شد که کمپانی به ساخت این فیلم در استرالیا چراغ سبز نشان بدهد.

 

گلدیس برجیکلیان، از سیاستمدار‌های استرالیا نیز در این باره گفت: ساخت این فیلم خبر خوبی برای ولز جنوبی نو است. قرار است «فیوریوسا» به بزرگترین فیلمی تبدیل شود که در استرالیا فیلمبرداری و ساخته شده است. گفتنی است که استرالیا از کشور‌هایی است که از افزایش میزان تولیدات سینمایی و تلویزیونی در چند مدت اخیر بهره برده است.

 

کمپانی برادران وارنر که حقوق بین المللی «فیوریوسا» را در اختیار دارد، می‌گوید که این اثر در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳ اکران خواهد شد. تولید این فیلم به وسیله کمپانی کندی میلر میشل فیلمز انجام می‌شود و برادران وارنر در آن سرمایه گذاری می‌کند. فعالیت میلر در این فیلم علاوه بر کارگردانی در بخش‌های نویسندگی و تهیه کنندگی نیز خواهد بود.

 

حضور کریس همسورث، آنا تیلور جوی و یحیی عبدالمتین دوم، به عنوان بازیگران اصلی این فیلم تایید شده است. لوکیشن‌ها این فیلم سینمایی سیدنی غربی و بخش‌هایی از ولز جنوبی نو خواهد بود.

 

تولید این فیلم سینمایی کمک زیادی به استرالیا می‌کند. همانطور که برجیکلیان می‌گوید انتظار می‌رود این فیلم از ۸۵۰ شغل در این کشور حمایت کند و حدود ۲۸۵ میلیون دلار برای اقتصاد ولز جنوبی نو سودآوری داشته باشد.

 

فیلم «مکس دیوانه» که در آن تام هاردی و شارلیز ترون به نقش آفرینی پرداختند، علاوه بر موفقیت در جوایز آکادمی، در گیشه فروش نیز موفق بود و ۳۷۵ میلیون دلار فروخت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------