۸ فیلم از بازیگران معروف قبل از به شهرت رسیدنشان + تصاویر



 بازیگران معروف ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
ممکن است در هنگام تماشای فیلم پلک خود را به هم بزنید و از اولین نقش آفرینی‌های بازیگران معروف در فیلم‌ها غاقل شوید. 

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکرین رنت، برای بیشتر بازیگران مخصوصا آن‌هایی که برای مدت طولانی در مرکز توجه قرار داشته اند، یادآوری روز‌هایی که در شروع کار خود بودند و شهرت چندانی نداشتند سخت است. همیشه آن‌ها را در حالتی به یاد داریم که ستارگان محبوبی هستند و می‌توانیم چندین مورد از آثار آن‌ها را نام ببریم.

 

اما وقتی نوبت به اسم بردن از اولین فیلم‌های می‌شود که آن‌ها بازی کرده اند، تقریبا چیزی به ذهن شما نمی‌رسد، چون در آن زمان از کسانی نبودند که عکسشان روی پوستر‌ها چاپ شود. بسیاری از این بازیگران، حرفه شان را با سیاه لشکر بودن یا نقش‌هایی که دیالوگ‌های کمی داشته اند آغاز کرده اند. در اینجا برخی از این نقش‌های فراموش شده را می‌بینید.

 

اشلی تیزدیل در فیلم «دانی دارکو»

 بازیگران معروف ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

این بازیگر که اکنون ۳۵ ساله است، در فیلم «دانی دارکو» در نقشی کوتاه و به اندازه یک دقیقه به بازی پرداخت. نقش دختری که در یک مراسم مدرسه‌ای سخنرانی می‌کند. در این سکانس که او ۱۶ سال دارد به سختی می‌شود او را شناخت.

 

جو منگنیلو در «مرد عنکبوتی» 

 بازیگران معروف ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

در اولین فیلم از سه گانه اصلی «مردعنکبوتی» جو منگنیلو نقش پسری به نام فلش تامپسون، همکلاسی پیتر پارکر (مردعنکبوتی) را بازی می‌کند که همیشه به او زور می‌گوید. این فیلم اولین نقش آفرینی او در یک فیلم بلند بود و اکنون برای بازی در سریال «خون حقیقی»، فیلم «مایک جادویی» و همینطور فیلم‌های ابرقهرمانی دی سی شناخته می‌شود.

 

کریستین بیل در «هنری پنجم»

  بازیگران معروف ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

در فیلم «هنری پنجم: کریستین بیل ۱۵ ساله بود و به ندرت می‌توانستیم او را در این فیلم ببینیم، اما اگر به اندازه کافی تیزبین باشید متوجه حضور او خواهید شد. او خدمتکار یکی از مبارزان است و به جنگ ارتش انگلیس برده می‌شود و به دست یکی از خدمتکار‌های فرانسوی کشته می‌شود. کنت برانا را در پایان فیلم می‌توان دیدی که جسد او را با خود حمل می‌کند تا از میدان نبرد خارج شود.

 

آنجلا باست در «پلیس کودکستان» 

 بازیگران معروف ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

نام آنجلا باست حتی در بین بازیگران فیلم «پلیس کودکستان» هم قرار نگرفت. او نقش یک مهماندار را در هواپیمایی که جان کیمبل با بازی آرنولد شوارتزنگر و فوئب با بازی پاملا رِد را به اورگان می‌برد، بازی کرد. به ندرت از او صحبتی شنیده می‌شود، اما او کارش را به خوبی انجام می‌دهد و او با فیلم «چه ربطی به عشق دارد؟» نامزد اسکار شده و در فیلم «پلنگ سیاه» هم بازی کرده است.

 

بن افلک در «بافی قاتل خون‌آشام‌ها» 

 بازیگران معروف ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

او در سال ۱۹۹۲ در این فیلم نقشی کوتاه بازی می‌کند که حتی در تیتراژ هم نامش آورده نمی‌شود و در فیلم هم به نام بازیکن شماره ۱۰ شناخته می‌شود. این سومین نقش بن افلک در یک فیلم سینمایی بود. به گفته خود بن افلک او تنها یک خط دیالوگ در این فیلم داشت و آن را هم به اندازه‌ای بد گفت که مجبور شدند دوباره روی آن صداگذاری کنند. او اکنون در فیلم‌های معروف زیادی از جمله «بتمن» بازی کرده است.

 

الیجا وود در «بازگشت به آینده ۲» 

 بازیگران معروف ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

الیجا وود زمانی که در فیلم سینمایی «بازگشت به آینده ۲» بازی کرد فقط هشت سال داشت. این اولین نقش آفرینی او بود که در سینما‌ها اکران می‌شود و قبل از آن هم فقط در یک موزیک ویدیو بازی کرده بود. او در ادامه توانست بازیگر نقش اصلی یکی از بزرگترین مجموعه فیلم‌های فانتزی تاریخ یعنی «ارباب حلقه ها» شود.

 

لارنس فیشبرن در «اینک آخرالزمان» 

 بازیگران معروف ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

در فیلم «اینک آخرالزمان»، لارنس فیشبرن نقش تیرون میلر تفنگدار را در حالی که فقط ۱۴ سال داشت بازی کرد. شخصیتی که او قرار بود بازی کند باید ۱۷ ساله می‌بود و او برای بازی در فیلم در مورد سنش دروغ می‌گوید. این فیلم دومین تجربه سینمایی فیشبرن بود.

 

تام هالند در «غیرممکن» 

 بازیگران معروف ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

با توجه به اینکه تام هالند جوانترین کسی است که نامش در این لیست قرار دارد، شاید عجیب نباشد که یکی از اولین تجربه‌های او در زمینه بازیگری به سال ۲۰۱۲ و فیلم غیرممکن بازگردد. تام هالند در این فیلم نقش پسر بزرگ یک خانواده را بازی می‌کند که به همراه خانواده اش قبل از وقوع سونامی عظیم تایلند در سال ۲۰۰۴ به این کشور رفته اند. هالند برای این نقش تحسین شد و از سوی چندین رویداد برای دریافت جایزه کاندید شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------