تصویربرداری فصل دوم «زیرخاکی» تمام شد



تصویربرداری فصل دوم مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا در شهر لاهیجان به پایان رسید.
 سریال زیرخاکی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

به نقل از روابط عمومی سریال، ساخت فصل دوم «زیرخاکی» از دی ماه سال ۱۳۹۹ آغاز شد و در حالی که خبرهای اولیه حاکی از این بود که این مجموعه به جدول پخش شبکه یک برای ماه رمضان سال ۱۴۰۰ می‌رسد، به دلیل حساسیت های کرونایی و تلاش برای رعایت حداکثری پروتکل ها، همچنین حجم بالای لوکیشن‌ها و طولانی‌شدن تصویربرداری به زمان دیگری موکول شد.

 

 سریال زیرخاکی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

گروه سازنده «زیرخاکی» پیش از رسیدن به شمال کشور، در شهرک سینمایی دفاع مقدس و لوکیشن هایی واقع در تهران و کرج  نیز مشغول تصویربرداری بودند.

 

فصل اول «زیرخاکی» با فضایی شاد و در بستر وقایع ماه‌های منتهی به انقلاب اسلامی در ماه رمضان سال ۹۹ روی آنتن شبکه یک رفت.

 

 سریال زیرخاکی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

فصل اول این سریال با تلاش ناکام فریبرز باغ بیشه برای خروج از کشور، همزمان با آغاز جنگ تحمیلی به پایان رسید. حالا مخاطبان این سریال باید برای تماشای فرجام ماجراجویی فریبزر و خوش‌شانسی‌ها و ناکامی‌هایش، منتظر پایان مراحل فنی و پخش آن از تلویزیون باشند.

 

 سریال زیرخاکی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

بازیگران «زیرخاکی» تولید مرکز سیمافیلم عبارتند از پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، فروغ قجابگلی، مریم سرمدی، خسرو احمدی، اکبر رحمتی، مهری آل آقا، امید روحانی، اصغر نقی زاده، رایان سرلک و ستاره پسیانی، با حضور هومن برق‌نورد و هنرمندی نسرین نصرتی.

 

صبا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------