دیو باتیستا بازیگر «چاقو کِشی ۲» شد



دیو باتیستا  ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
دیو باتیستا با پیوستن به جمع بازیگران دنباله فیلم سینمایی «چاقو کِشی»، همبازی دنیل کریگ شد. 

 به  گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ دیو باتیستا با پیوستن به جمع بازیگران دنباله فیلم سینمایی «چاقو کِشی»، همبازی دنیل کریگ شد.

  

به نقل از ورایتی، دیو باتیستا برای نقش آفرینی در قسمت دوم فیلم سینمایی «چاقو کشی» انتخاب شده است. او در این فیلم با دنیل کریگ همبازی خواهد شد که در قسمت نخست نقش یک کارآگاه را بازی کرده بود؛ البته مشخص نیست باتیستا چه نقشی را بازی خواهد کرد.

 

هنوز جزئیاتی از داستان این فیلم سینمایی اعلام نشده، اما انتظار می‌رود یک بازیگر سطح بالای دیگر به این پروژه اضافه شود تا داستانی در زمینه جنایی را شاهد باشیم. مشخص نیست که دیگر بازیگران از قسمت اول برای بازی در این دنباله سینمایی بازخواهند گشت یا خیر.

 

این پروژه در واقع یک همکاری دوباره برای کریگ و باتیستا خواهد بود. این دو نفر پیش از این در فیلم سینمایی «اسپکتر» از مجموعه فیلم‌های جیمز باند در سال ۲۰۱۵ با یکدیگر همبازی شده بودند. باتیستا که نقش «دِرَکس» را در دنیای سینمایی مارول بازی می‌کند، در پروژه جدید زامبی‌محور زک اسنایر به نام «ارتش مردگان» محصول کمپانی نتفلیکس، نقش آفرینی خواهد کرد. از فیلم‌های دیگری که او در آن‌ها بازی کرده و در نزدیکی اکران هستند می‌توان به «تل ماسه» ساخته دنیس ویلنوو، «محافظان کهکشان ۳»، و «ثور: عشق و تندر» اشاره کرد.

 

در ماه مارس بود که شرکت نتفلیکس حق ساخت فیلم‌های سینمایی «چاقوکشی ۲» و «چاقوکشی ۳» را با پرداخت ۴۶۸ میلیون دلار خرید. ریان جانسون، کارگردان قسمت اول برای ساخت دنباله این فیلم بازخواهد گشت و برنامه ریزی شده که تولید آن تابستان امسال در یونان آغاز شود.

 

اولین فیلم سینمایی «چاقوکشی» توسط کمپانی لاینزگیت عرضه و با استقبال منتقدان روبرو شد. این فیلم در گیشه جهانی نیز بیش از ۳۰۰ میلیون دلار فروخت که برای یک اثر اورجینال بسیار موفقیت آمیز بود. «چاقوکشی ۱» با بازی کریس ایوانز و آنا د آرماس در مورد یک خانواده ثروتمند بود که پدربرزگشان در روز تولد ۸۵ سالگی اش می‌میرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------