ریدلی اسکات ۶ بازیگر جدید برای سریالش انتخاب کرد



ریدلی اسکات,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
شش بازیگر جدید به ترکیب بازیگران فصل دوم سریال «بزرگ شده توسط گرگ‌ها» به کارگردانی ریدلی اسکات اضافه شدند. 

به گزارش مهر به نقل از ددلاین، شش نفر به فصل دوم سریال علمی‌تخیلی «بزرگ شده توسط گرگ‌ها» ساخته ریدلی اسکات برای اچ‌بی‌او مکس اضافه شده‌اند.

 

این بازیگران پیتر کریستوفرسن از سریال «وقتی آب از آسیاب افتاد»، سلینا جونز بازیگر «بخش‌ها»، مورگان سانتو از سریال «محافظان»، جیمز هارکنس بازیگر «آن بولین»، کیم انگلبرشت از سریال «فلش» و جنیفر ساینگ از سریال «نفرین شده» هستند.

 

این سریال که توسط آرون گوزیکوفسکی سازنده «زندانی‌ها» ساخته می‌شود، درباره دو روبات است که ماموریت بزرگ کردن کودکان انسان‌ها را در یک سیاره مرموز دارند.

 

کریستوفرسن نقش شخصیت «کلیور» را بازی می‌کند که یک سرباز کارکشته است، جونز نقش شخصیت «مادربزرگ» را دارد که یک روبات قوی است و سانتو در قالب شخصیت «وریل» ظاهر خواهد شد که یکی دیگر از روبات‌هاست.

 

هارکنس مسئولیت ایفای نقش «تامرلین» را دارد که یک سرباز سرسخت با شخصیتی مقابله‌گر است. انگلبرشت هم «دسیما» خواهد بود، یک دانشمند و توسعه‌دهنده سلاح که در زمین نقش مهمی ایفا می‌کرد. در نهایت، ساینگ هم در قالب شخصیت «نروا» ظاهر می‌شود که مسئولیت هدایت شبکه‌ای زیرزمینی از کالاها و خدمات را بر عهده دارد.

 

«بزرگ شده توسط گرگ‌ها» توسط شرکت اسکات فری پروداکشنز متعلق به اسکات تهیه می‌شود و اسکات در کنار دیوید زوکر از سریال «مرد در قلعه مرتفع» و جوردن شیهان از «وحشت» تهیه‌کننده سریال است.

 

در سپتامبر ۲۰۲۰ نمایش فصل اول «بزرگ‌شده توسط گرگ‌ها» در شبکه اچ‌بی‌او مکس در ۱۰ اپیزود آغاز شد. دو قسمت اول توسط ریدلی اسکات، که تولیدکننده اجرایی سریال است، کارگردانی شده‌است. ساخت ادامه مجموعه برای فصل دوم به دلیل استقبال بالا تمدید شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------