آخرین اخبار فرهنگی - هنری

محمد صادقی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

«محمد صادقی» بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت

انتشار خبر عجیب تایید حکم اعدام توماج صالحی «هنرمند معترض» در رسانه‌ها و محافل سیاسی جهان. بازتاب گسترده یافته است. به گزارش…

فیلم «هبوط مجازی» در مراغه جلو دوربین رفت



فیلم «هبوط مجازی» که از دیدگاه انتزاعی یک دختر نوجوان به بررسی آسیب‌های فضای مجازی می‌پردازد، با نویسندگی و کارگردانی «محمدرضا انوری‌راد» در مراغه جلو دوربین رفت. 

رئیس انجمن سینمای جوانان دفتر مراغه روز پنجشنبه در گفت‌وگو با  ایرنا با اعلام این خبر افزود: این فیلم کوتاه به یکی از راه‌های نجات در این ورطه که همانا نظارت والدین است، تمرکز دارد.

 

 فیلم هبوط مجازی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

«طاهره اسدی‌فرد» اضافه کرد: فیلم «هبوط مجازی» در لایه‌های پنهانی با بهره‌گیری از برخی از المان‌ها، منشا فسادهای مجازی را متأثر از جریان صهیونیستی نشان می‌دهد.

 

به گفته وی تهیه‌کنندگی این فیلم را «محمدرضا انوری‌راد»، «علی مجتهدی» و انجمن سینمای جوان دفتر مراغه بر عهده دارند.

 

به گزارش ایرنا «حسن صالح» و «علی مجتهدی» مشاوران هنری این فیلم و «حامد بنایی» مدیر تولید آن هستند؛ ضمن اینکه منشی صحنه این اثر با «علی محمدنژاد عالی» است. 

 

 فیلم هبوط مجازی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

تصویربرداری این اثر را «علی مجتهدی» به عنوان مدیر تصویربرداری، «امید یوسفی» و «مهری رحمتی» به عنوان هدایت‌کنندگان «هلی‌کم» و میلاد قنبری به عنوان اپراتور تراولینگ بر عهده دارند.  

 

حسن حسن‌زاد، مهسا محرمی، حامد بنایی، مائده خسروی و فرزانه آذری بازیگران این فیلم کوتاه هستند و عکاسی آن را نیز رضا حبابی بر عهده دارد. 

 

سجاد امیرپور به عنوان مجری طرح، هادی شکاری به عنوان مسئول جلوه‌های بصری، کوثر سامری به عنوان طراح لباس، مجتبی نوروزی به عنوان گریمور و حسن توفیق به عنوان بک‌استیج در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------