بلیط کانادا را از کجا بخریم؟



بلیط کانادا,سفر به کانادا

سفر به کانادا

 

سفر به کانادا یکی از بهترین تفریحاتی است که گردشگران علاقه‌مند به دیدن طبیعت می‌توانند انجام دهند. طبیعت کشور کانادا یکی از چشم‌نوازترین منظره‌هایی است که می‌توان در طول زندگی دید و از آن لذت برد. فاصله کانادا با ایران در مسیر هوایی حدود 16 تا 19 ساعت است و هیچ پرواز مستقیمی از ایران به کانادا وجود ندارد.

 

هزینه بلیط کانادا در یک سفر رفت‌وبرگشت از 40 میلیون تا 80 میلیون است و این امر سبب شده تا افراد کم‌تری از سفر به کانادا استقبال کنند. این مساله باعث شده تا ارائه بلیط کانادا کم‌تر صورت بگیرد و افرادی که قصد سفر دارند، نتوانند اطلاعات کافی از بلیط کانادا را به‌دست بیاورند. در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را درباره خرید بلیط کانادا دراختیار شما قرار دهیم تا اگر خواستید به این کشور سردسیر سفر کنید، بتوانید به‌راحتی بلیط آن را خریده و برای یک ماجراجویی بزرگ آماده شوید.

 

خرید بلیط کانادا

به‌طورکلی خرید و بررسی قیمت بلیط کانادا را می‌توان به‌ دو صورت انجام داد: حضوری و اینترنتی. در روش حضوری شما می‌توانید به آژانس‌های هواپیمایی مراجعه کرده و از کارمندان آن آژانس قیمت بلیط کانادا و تاریخ پرواز را بپرسید. یکی دیگر از روش‌هایی که برای آگاهی از هزینه بلیط کانادا و تاریخ آن وجود دارد، مراجعه به سایت‌های معتبری مانند علی بابا است. در این سایت‌ها اطلاعاتی مانند نام ایرلاین‌ها و تاریخ پروازهای مختلف ایران به کانادا به‌نمایش گذاشته می‌شود. همچنین با مراجعه به سایت‎هایی که بلیط‌های هواپیمای کانادا را عرضه می‌کنند، می‌توانید قیمت بلیط‌‌های یک طرفه و دو طرفه، امکانات ایرلاین‌ها، ساعات پرواز و فرود را موردبررسی قرار دهید. برخی از ایرلاین‌ها بلیط‌های چارتری و لحظه‌آخری برای پروازهای مختلف ارائه می‌کنند که نسبت به بلیط‌های سیستمی قیمت کم‌تری دارند؛ خرید آن‌ها مقرون‌به‌صرفه‌تر است. 

 

شما می‌توانید با مراجعه پی‌درپی به این سایت‌ها یا استفاده از امکانات اطلاع‌رسانی سایت از طریق ایمیل از تاریخ ارائه بلیط‌های چارتری و لحظه‌آخری مطلع شوید و هزینه بلیط کانادا را برای سفرتان کم‌تر کنید. نکته‎ای که بهتر است در خرید بلیط کانادا موردتوجه قرار دهید، مقاصدی است که هواپیمای شما در آن‌جا توقف می‌کند. همان‌طورکه گفتیم در ایران هیچ پرواز مستقیمی به مقصد کانادا وجود ندارد و مسافران ابتدا باید به یکی از شهرهای تورنتو کانادا ، ونکوور یا مونترال سفر کنند و از آن‌جا بلیط هواپیما کانادا را بخرند. در نتیجه اگرقصد سفر به کانادا را دارید، بهتر است قبل از سفر شهرهایی را که در آن‌جا توقف دارید، بررسی کنید. با بررسی این شهرها می‌توانید بهترین بلیط کانادا را بخرید. در ادامه به بررسی مسیرهای پروازی ایران به کانادا می‌پردازیم.

 

بلیط کانادا,سفر به کانادا

خرید بلیط کانادا

 

مسیرهای پروازی ایرلاین‌های ایران به کانادا

همان‌طورکه گفتیم فاصله بین ایران و کانادا در پرواز هوایی بین 16 تا 19 ساعت است. به همین‌دلیل پروازهای ایران به کانادا از نوع یک‌ توقفه و دو توقفه هستند؛ به این معنا که در مسیر پرواز به کانادا در برخی شهرها مانند استانبول، زوریخ، دبی و... یک توقف کوتاه دارد و بعد از آن‎‎ به‌سمت کانادا پرواز می‌کند. در پروازهای یک توقفه شرکت‌های هواپیمایی مانند ترکیش ایر لاین، لوفت هانزا، امارات، اتریشی و قطری پروازهای متعددی را انجام می‌دهند. بین شرکت‌های هواپیمایی که نام بردیم، لوفت هانزا و ترکیش ایرلاین معتبرترین شرکت‌های هواپیمایی هستند که پرواز به‌سمت شهرهای تورنتو، ونکوور و مونترال را انجام می‌دهند.

 

این شرکت‌ها به‌دلیل خدمات خوبی که برای پرواز ارائه می‌کنند، بین گردشگران ایرانی طرفداران زیادی دارند. یکی از نکات جالبی که در سفر به کانادا وجود دارد، این است که اگر شما ویزای سفر به کانادا را داشته باشید، دیگر نیازی ندارید ویزای شهرهای ذکرشده برای توقف بین مسیر را دریافت کنید. به‌راحتی می‌توانید قیمت بلیط کانادا را چک کرده و یک سفر چند توقفه را انتخاب کنید تا در طول سفر از نشستن در هواپیما کم‌تر خسته شوید.

 

شرکت‌های هواپیمایی که پروازهای چند توقفه را به مقصد کانادا انجام می‌دهند، شامل ترکیش ایرلاین، امارات، قطر ایرویز، پگاسوس، اتریشی، عمان ایر، اطلس گلوبال و آئروفلوت هستند. هر یک از ایرلاین‌هایی که نام بردیم، در سفر به کانادا یکی از شهرهای ونکوور، مونترال و تورنتو را به‌عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند. پس بهتر است هنگام خرید بلیط هواپیما کانادا به مقصد نهایی خود توجه کنید تا در طول سفر دچار مشکل نشوید. در ادامه شهرهایی را که هر ایرلاین در سفر خود در آن‌جا توقف می‌کند، بررسی می‌کنیم.

 

بلیط کانادا,سفر به کانادا

بلیط کانادا

 

ترکیش ایرلاین

1. سفر به تورنتو: استانبول و پراگ

2. سفر به ونکوور: استانبول و زوریخ

3. سفر به مونترال: استانبول و فرانک‌فورت

 

قطر ایرزوز

1. سفر به تورنتو: دوحه و مونیخ

2. سفر به ونکوور: دوحه و مونیخ

 

امارات

1. سفر به ونکوور: دبی و لندن

 

پگاسوس

1. سفر به تورنتو: استانبول و رم

 

اتریشی

1. سفر به تورنتو: وین و مونترال

 

عمان ایر

1. سفر به تورنتو: مسقط و لندن

 

اطلس گلوبال

1. سفر به تورنتو: استانبول و آمستردام

 

آئروفلوت

1. سفر به مونترال: مسکو و فرانسه

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024