خواسته‌های عجیب بازیگران از سازندگان فیلم‌ها



بازیگران,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
گاهی بازیگران مشهور در فیلم‌های سینمایی درخواست‌های عجیبی را از کارگردان و سازندگان فیلم‌ها درخواست می‌کنند. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اهمیت ندارد چه کسی در فیلم‌ها سرمایه گذاری کند و چه کسی داستان را به تصویر بکشد، این بازیگران هستند که گاهی همه کاره فیلم‌ها می‌شوند. در بیشتر فیلم‌ها و مجموعه‌های سینمایی، یک بازیگر مشهور، چهره و ستاره اصلی محسوب می‌شود.

 

این جایگاه سبب می‌شود که بازیگران آزادی داشته باشند و درخواست‌های شوکه کننده و عجیب و غریبی را از کارگردان ها و تهیه کنندگان داشته باشند. درخواست‌هایی که به هر قیمتی شده باید فراهم شوند. در اینجا با چند بازیگری که در فیلم‌ها درخواست‌های شوکه کننده‌ای را داشته اند آشنا می‌شوید.

 

ساموئل جکسون

بازیگران,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

بسیاری از شرکت‌های بزرگ مثل گوگل و ماریوت، در محل‌های کارشان برای افزایش انگیزه و خلاقیت کارکنان محل‌های تفریحی را ایجاد می‌کنند. در فیلم‌ها چنین شرایطی وجود ندارد، اما ساموئل جکسون همیشه به فعالیت‌های تفریحی خود اهمیت می‌دهد. این بازیگر که در فیلم‌هایی مثل «داستان عامه پسند»، «جنگوی زنجیر گسسته» و فیلم‌های ابرقهرمانی مارول بازی کرده است در تمامی قرارداد‌های فیلم هایش باید اطمینان حاصل کند که حداقل سه روز در هفته بتواند گلف بازی کند.

 

بن افلک

بازیگران,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

بن افلک اهل ایالت ماساچوست است و به همین دلیل یکی از طرفداران دو آتیشه تیم بیسبال «بوستون رد ساکس» است، اما در واقع وقتی که قرار بود در فیلم سینمایی «دختر گمشده» کلاه طرفداری نیویورک یانکیز را بپوشد میزان وفاداری او مشخص شد. این بازیگر با وجود اینکه فقط قرار بود یک نقش خیالی را بازی کند، خیلی زود از پوشیدن این کلاه خودداری کرد.

 

تام کروز

بازیگران,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

نام تام کروز چندین بار به دلایل مختلف مثل بازی در مجموعه فیلم‌های «ماموریت: غیرممکن» و یا عقایدش در ساینتولوژی که گفته می‌شود منجر به طلاق او شد، بر سر زبان‌ها افتاده است. اکنون در تمام دنیا او را به عنوان یک ساینتولوژیست می‌شناسند. بر اساس گزارش‌ هایی، تام کروز در فیلم سینمایی «جنگ دنیاها»  درخواست یک چادر مسافرتی را با تمام وسایل لازم ساینتولوژی کرده بود.

 

کلینت ایستوود

بازیگران,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

ایستوود گاهی خواسته‌های عجیبی دارد تا جایی که کارگردان‌ها مجبور می‌شوند قوانین ایتسوودی ایجاد کنند. او در فیلم سینمایی «جوسی ولز یاغی» از تهیه کنندگان درخواست کرده بود که کارگردان اولیه فیلم را کنار بگذارند و خودش را برای کارگردانی این فیلم انتخاب کنند. همچنین او از تهیه کنندگان درخواست کرده بود یکی از دوستانش را به تیم بازیگری اضافه کنند.

 

شان کانری

بازیگران,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

کارگردان‌ها در انتخاب بازیگران فیلم، معمولا افرادی را انتخاب می‌کنند که به نقش‌هایی که قرار است بازی کنند نزدیک باشند. چنین موضوعی  برای شان کانری، بازیگر شخصیت جیمزباند،صدق می کند. شخصیت جیمزباند همیشه روی اسمش حساس بوده و خودش را «باند، جیمز باند» معرفی می‌کند. شان کانری هم در فیلم سینمایی «پنجه طلایی» خواسته بود که اسمش با اندازه بزرگتری نسبت به دیگر عوامل و بازیگران این فیلم  در تیتراژ نوشته شود.

 

جنیفر لارنس

بازیگران,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

لارنس، یکی از مشهورترین و پر درآمد‌ترین بازیگران زن در این روز‌هاست. ستاره فیلم «بازی‌های گرسنگی» در محل فیلمبرداری «مادر!» درخواست یک محل اقامت جدا کرده بود که بتواند در آن تمامی قسمت‌های برنامه تلویزیونی «پا به پای کارداشیان‌ها» را ببیند.

 

ویل فرل

بازیگران,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

بر اساس گزارش‌هایی که از صحنه فیلمبرداری آثار ویل فرل منتشر شده، او خواسته عجیب و غریبی را از سازندگان فیلم داشته است. از جمله آن‌ها می توان به داشتن یک میکروفون که جنت جکسون از آن استفاده می‌کند، یک اسکوتر سه چرخ و یک درخت مصنوعی اشاره کرد.

 

سم ورثینگتون

بازیگران,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

سم ورثینگتون بازیگری است که برای نقش آفرینی در فیلم «آواتار» شناخته می‌شود. در نسخه اولیه فیلمنامه «برخورد تایتان ها» یک جغد مکانیکی وجود داشت که از راه دور کنترل می‌شد. او حس خوبی به این  موجود نداشت و به همین دلیل با درخواست از کارگردان، این جغد به طور کلی از فیلمنامه حذف شد.

 

استو مک کوئین

بازیگران,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

در فیلم «آسمان خراش جهنمی» مک کوئین باید در کنار پل نیومن بازی می‌کرد. مک کوئین متوجه میزان کمتر دیالوگ‌هایش نسبت به نیومن می‌شود و از نویسندگان درخواست می‌کند فیلمنامه را دوباره بنویسند تا هر دو بازیگر به یک اندازه در فیلم دیالوگ داشته باشند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------