فیلمبرداری «ایندیانا جونز ۵» هفته آینده کلید می‌خورد



ایندیانا جونز,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
کار تولید قسمت پنجم «ایندیانا جونز» از هفته آینده در بریتانیا شروع می‌شود.

 به گزارش مهر به نقل از ددلاین، منابع نزدیک به تولید پروژه جدید «ایندیانا جونز» تایید کرده‌اند که فیلمبرداری این فیلم از هفته آینده در بریتانیا شروع می‌شود.

 

در حالی که قسمت پنجم این فیلم هنوز عنوان ندارد اما این دنباله از مجموعه فیلم‌های محبوب لوکاس فیلم که حالا زیر چتر دیزنی فعالیت می‌کند، به زودی در استودیو پاین‌وود و دیگر لوکیشن‌های بریتانیا کلید می‌خورد.

 

هریسون فورد که این هفته نزدیک استودیو پاین‌وود دیده شد همچنان نقش اصلی این فیلم را برعهده دارد. مدس میکلسن، فیبی والر بریج، بوید هالبروک، شانتی رنی ویلسون و توماس کرچمان دیگر بازیگران فیلم هستند.

 

جیمز منگولد کارگردان «لوگان» و «فورد علیه فراری» برای کارگردانی این فیلم انتخاب شده و استیون اسپیلبرگ که کارگردان قسمت‌های قبلی بود اکنون یکی از تهیه کنندگان فیلم است.

 

جان ویلیامز که در ۴۰ سال اخیر ساخت آهنگ هر یک از فیلم‌های این مجموعه را برعهده داشت ساخت آهنگ این فیلم را نیز برعهده دارد.

 

جزییات داستانی فیلم «ایندیانا جونز ۵» کاملاً مخفی نگه‌داشته شده ولی برخی گزارش‌ها حاکی از این است که قلعه بامبرگ از لوکیشن‌های فیلم خواهد بود و داستان فیلم در دهه ۱۹۶۰ می‌گذرد و موضوع آن رقابت‌های فضایی است.

 

هریسون فورد که اکنون ۷۸ ساله است آخرین بار سال ۲۰۰۸ با فیلم «ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه کریستال» در این نقش ظاهر شد. آن فیلم با وجود نقدهای مثبت و منفی موفق شد تا نزدیک به ۸۰۰ میلیون دلار فروش را ثبت کند.

 

تاریخ اکران «ایندیانا جونز ۵» برای ۲۹ جولای ۲۰۲۲ تعیین شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------