شهین تسلیمی: پیشنهاد نقش مثبت بیشتر دارم



شهین تسلیمی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
شهین تسلیمی بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به شرایط امروز بیان کرد که مردم به سریال‌های کمدی بیشتر نیاز دارند.

به  گزارش مهر: شهین تسلیمی بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به شرایط امروز بیان کرد که مردم به سریال‌های کمدی بیشتر نیاز دارند.

 

شهین تسلیمی بازیگر سریال «غیرعلنی» که از آی‌فیلم پخش می‌شود درباره این سریال بیان کرد: مردم این روزها با توجه به شرایط سخت زندگی نیاز به خنده و سرگرمی دارند و نسبت به آثار کمدی اقبال بیشتری نشان می‌دهند، بسیاری از تهیه‌کنندگان و کارگردانان هم در سال‌های اخیر به طرف ساخت فیلم‌ها و سریال‌های کمدی رفته‌اند.

 

وی درباره اینکه این روزها در نقش‌های مختلف کمدی حضور دارد اضافه کرد: بازی در نقش‌های کمدی زیادی به من پیشنهاد می‌شود، با توجه به این نیاز، ساخت سریال‌های کمدی اتفاق خوبی است و حالا اگر مثل «غیرعلنی» موضوع متفاوت و خاصی داشته باشند هم که خیلی بهتر است و اصلاً چه ایرادی دارد به سوژه‌های متفاوت بپردازیم؟

 

این بازیگر درباره اینکه سریال را از آی‌فیلم دنبال می‌کرده است یا خیر؟ گفت: از روزی که کارم تمام شد و در خانه بودم، سریال را می‌دیدم.

 

تسلیمی در ادامه درباره حضورش در سریال تصریح کرد: من نقش مادر یکی از جوانان داوطلب در انتخابات (برزو ارجمند) را بازی می‌کردم، همسرم هم آقای فیلی بودند. این مادر چند دغدغه ذهنی دارد؛ اول که نگران پسر جوانش است که در انتخابات شرکت کرده و دوست دارد ببیند نتیجه کار چه می‌شود. از سوی دیگر، باید حواسش به همسرش هم باشد که خرابکاری نکند. اتفاقاً بیشترین وقت و انرژی‌اش را صرف شوهرش (حاج عباس) می‌کند تا پسرش. البته این مادر اصلاً آدم سیاسی‌ای نیست و به عمد سعی می‌کند خودش را از این ماجراها دور نگه دارد. او بیشتر یک زن خانه است و امور زندگی را می‌چرخاند.

 

مادری که فقط چای نمی‌برد و بیاورد

وی در ادامه درباره شباهت این مادر با دیگر مادرانی که ایفا کرده است گفت: درست است که در «غیرعلنی» هم نقش یک مادر را بازی می‌کنم اما این کاراکتر منفعل نیست، اینگونه نیست که فقط کار چای آوردن و بردن را داشته باشد. حضور او در قصه موثر است و نقش تأثیرگذاری در اتفاقات سریال دارد از این نظر، نقش را دوست داشتم.

 

تسلیمی یادآور شد: با توجه به موضوع خاص و تازه سریال حدس می‌زدم که در هنگام پخش با استقبال روبرو شود. واکنش مردم هم خوب بود و آنهایی که سریال را دیده بودند رضایت داشتند و تعریف می‌کردند. البته به نظرم «غیرعلنی» می‌توانست سریال طولانی‌تری هم باشد و قسمت‌هایش بیشتر.

 

این بازیگر درباره حضور در نقش‌های کمدی عنوان کرد: با وجودی که من بیشتر نقش‌های مثبت را بازی کرده‌ام، از نقش‌های منفی هم استقبال می‌کنم، مثل نقشم در سریال «وضعیت سفید» درواقع مثبت و منفی بودن نقش اهمیت چندانی برایم ندارد و بیشتر به تاثیرگذاری و متفاوت بودن آن فکر می‌کنم. حضور بیشتر در قالب نقش‌های مثبت هم به دلیل پیشنهادهایی بوده که به دستم رسیده است، بیشتر کارگردانان مرا برای نقش‌های مثبت می‌خواهند اما خودم از نقش‌های منفی هم استقبال می‌کنم.

 

سریال‌های قدیم کیفیت بهتری داشت

وی درباره فعالیت‌های این روزهایش نیز یادآور شد: اگر در خانه باشم حتماً شبکه آی‌فیلم را می‌بینم. این روزها به طور مرتب سریال «پاورچین» را نگاه می‌کنم و لذت می‌برم. سریال‌های قدیمی کیفیت بهتری داشتند و مثلاً همین «پاورچین» کار بسیار خوب و سرگرم کننده‌ای است که غم و غصه ندارد و می‌تواند مخاطب را بخنداند.

 

تسلیمی در پایان عنوان کرد: چند روز است که کارم تمام شده و در خانه هستم، طی چند ماه گذشته به طور همزمان در سه سریال «زن زندگی مرد زندگی» به تهیه کنندگی آقای جودی، در «بچه مهندس ۴» و «رعد و برق» بازی داشتم. دو سریال اول در مشهد تصویربرداری می‌شد و سریال سوم در گرگان. در این مدت، بین این دو شهر در رفت و آمد بودم و واقعاً خسته شدم و ترجیح می‌دهم فعلاً مدتی را استراحت کنم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------