آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

برندگان بخش «نوعی نگاه» کن مشخص شدند؛ جایزه اصلی به سینمای روسیه رسید



 فیلم سینمایی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
فیلم سینمایی روسی «باز کردن مشت ها» به کارگردانی کایرا کووالنکو جایزه اصلی بخش نوعی نگاه کن را دریافت کرد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم سینمایی «بازکردن مشت ها» به کارگردانی کایرا کووالنکو، برترین جایزه را در بخش رقابتی نوعی نگاه جشنواره کن ۲۰۲۱ دریافت کرد. این فیلم در مورد زن جوانی است که تصمیم می‌گیرد از پیش خانواده اش فرار کند.

 

برندگان این بخش طی مراسمی که روز جمعه در سالن تئاتر دبوسی برگزار شد، معرفی شدند. در بخش نوعی نگاه که موازی با بخش اصلی جشنواره کن برگزار می‌شود، فیلم سینمایی «آزادی بزرگ» جایزه هیئت داوران و فیلم «بره» نیز جایزه نوآوری را دریافت کرد. در این درام ایسلندی نومی ریپیس ایفای نقش کرده است. دوره گذشته و در سال ۲۰۱۹، جایزه اصلی این بخش به فیلم پرتغالی «زندگی نامرئی» رسیده بود.

 

جایزه شجاعت به فیلم سینمایی «مدنی» ساخته تئودرا آنا می‌های رسید و «مادر خوب» هم جایزه تیم بازیگری را دریافت کرد. نشان ویژه بخش نوعی نگاه امسال نیز به «دعا برای مسروقه» ساخته تاتیانو هوپزو تعلق گرفت.

 

بخش نوعی نگاه امسال با فیلم «اونودا- ده هزار شب در جنگل» به کارگردانی آرتور هاریری افتتاح شده بود. این فیلم در مورد مردی ژاپنی بود که بعد از پایان جنگ جهانی دوم تسلیم نمی‌شد. ریاست هیئت داوران این دوره از بخش نوعی نگاه کن را آندریا آرنولد بر عهده داشته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------