درخواست اسکورسیزی و نولان برای حفظ یک برنامه



اسکورسیزی ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
اسکورسیزی و نولان و ده ها سینماگر مطرح دنیا به قطع «برنامه فیلم» رادیو ۴ شبکه «بی‌بی‌سی» اعتراض کردند. 

به گزارش صبا به نقل از ایندی وایر: بیش از ۱۰۰ فیلمساز و بازیگر سینما و تلویزیون از شبکه «بی‌بی‌سی» خواستند تصمیم خود برای قطع «برنامه فیلم» رادیو ۴ این رسانه را لغو کند.

 

در نامه ای که روز گذشته ۲۵ جولای در نشریه «آبزرور» منتشر شده و فیلمسازان و بازیگران مطرحی چون اسکورسیزی، نولان، استیو مک کویین، کن لوچ، آما آسانته، رزموند پایک، دیوید اویلو، لیام نیسون، بندیکت کمبربچ آن را امضا کرده اند از شبکه «بی‌بی‌سی» خواسته شده تا برنامه نیم ساعته مربوط به سینمای رادیو ۴ بی‌بی‌سی را که قدمتی ۱۷ ساله دارد، پایان ندهد.

 

این سینماگرها از «برنامه فیلم» رادیو ۴ به عنوان یک برنامه مثال زدنی در ترکیب سینمای امروز و اصیل و همینطور فیلم های مستقل یاد کرده اند.

 

البته ساعاتی از صدور این بیانیه با امضای سینماگرها نگذشته بود که شبکه «بی‌بی‌سی» نیز درباره این برنامه بیانیه ای صادر کرد.

 

در بیانیه «بی‌بی‌سی» آمده است: ما در اواخر امسال برنامه جدید فیلم رادیو ۴ را راه اندازی می کنیم، در برنامه جدید کارهای بیشتری در بحث کاوش و گسترش سینما انجام خواهیم داد.

 

در این بیانیه همچنین آمده است: تغییر ماهیت توزیع فیلم و در دسترس بودن فیلم ها از جمله در پلتفرم های استریم راه های نو و جدیدی را به روی ما گشوده تا شنوندگان مان را به سفری در بهترین روش داستان سرایی سینمایی ببریم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------