تصویربرداری «خوشنام» از نیمه گذشت/ سریال ما طنز صرف نیست



 سریال خوشنام,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
تصویربرداری سریال «خوشنام» از نیمه گذشته است و این روزها در میدان قیام در حال ضبط است. 

احمد زالی تهیه‌کننده سریال «خوشنام» درباره روند تولید این سریال که برای پخش از شبکه یک آماده می‌شود به خبرنگار مهر بیان کرد: مریم سرمدی از بازیگران سریال از روز گذشته جلوی دوربین رفته و تصویربرداری سریال از نیمه گذشته است.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر روزهای پایانی نگارش فیلمنامه را داریم اما ضبط و تصویربرداری همچنان ادامه دارد و احتمالاً چند بازیگر دیگر نیز به زودی به پروژه اضافه می‌شوند.

 

این تهیه‌کننده تصریح کرد: چند لوکیشن خارجی هم در روزهای آینده داریم اما در حال حاضر همچنان در خانه اصلی شخصیت‌ها در میدان قیام تصویربرداری ادامه دارد که خانه شخصیت اصلی یعنی حمید لولایی است اما با حضور همه بازیگران ضبط می‌شود.

 

وی همچنین درباره کرونا و اینکه همچنان می‌تواند ریسک باشد یا خیر اظهار کرد: ما با رعایت کامل پروتکل‌ها کار می‌کنیم با اینکه همه بازیگران دو دوز واکسن را زده‌اند و حضور پزشک را هم در صحنه داریم. با این حال همانطور که گفتم گروه واکسیناسیون شده است و جای نگرانی نیست.

 سریال خوشنام,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

زالی در پاسخ به فضای طنز سریال و اینکه چقدر می‌تواند خلا طنز را پر کند گفت: این سریال اصلاً طنز صرف نیست بلکه درامی آموزنده و اجتماعی است که از لحظات مفرحی هم برخوردار است. آنچه که مد نظر فیلمنامه است در درجه اول خانواده و اخلاق است که در هر قسمت سعی داریم به آن بپردازیم.

 

سریال «خوشنام» به تهیه کنندگی احمد زالی و کارگردانی علیرضا نجف زاده ساخته می‌شود و فیلمنامه اولیه‌اش توسط محسن کیایی نوشته شده بود. فیلمنامه این سریال با قلم فهیمه سلیمانی در حال نگارش برای شبکه یک سیما است.

 

هومن حاج عبدالهی، شهره لرستانی، فریده سپاه منصور، نیلوفر رجایی فر، محمدرضا داودنژاد، مهرداد ضیایی، ساناز سماواتی، الهه جعفری، سیامک ادیب، سلمان خطی، فرزاد حاتمیان، سیدرضا حسینی، پروین ملکی، مهری آل آقا بازیگران سریال هستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------