آلفونسو کوارون سریال می‌سازد/ حضور کیت بلانشت و کوین کلاین



آلفونسو کوارون  ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
اپل سفارش ساخت یک سریال را به آلفونسو کوارون داده است و قرار است کیت بلانشت و کوین کلاین بازیگران آن باشند. 

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، آلفونسو کوارون کارگردان سرشناس مکزیکی با اقتباس از رمان «سلب‌کننده» نوشته رنی نایت سریالی به همین نام برای اپل می‌سازد. قرار است کیت بلانشت‌ و کوین کلاین بازیگران این سریال باشند.

 

در این سریال بلانشت در نقش کاترین یک روزنامه‌نگار مستندساز موفق برای تلویزیون ظاهر می‌شود که شهرتش را برای افشاگری در مورد اسرار پنهان نهادهای باسابقه کسب کرده است. زمانی که وی رمان یک نویسنده با بازی کلاین را می‌خواند متوجه می‌شود یکی از شخصیت‌های کلیدی ماجرایی است که امیدوار بود در گذشته دفن شده باشد.

 

کوارون نویسنده فیلمنامه اقتباسی این سریال است و علاوه بر این آن را کارگردانی می‌کند و تهیه کننده اجرایی آن هم خواهد بود. بلانشت نیز علاوه بر بازی تهیه‌کننده اجرایی پروژه است.

 

آخرین پروژه کوارون فیلم تحسین شده «روما» بود که وی به عنوان نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده، تدوین‌گر و فیلمبردار آن را ساخت و ۳ اسکار بهترین فیلم خارجی زبان، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمبرداری را برد. وی در طول دوران کاری‌اش ۶ بار نامزد اسکار شده و برای «جاذبه» نیز اسکار بهترین کارگردانی را دریافت کرده است.

 

کوارون این پروژه را تحت قراردادی که با اپل در سال ۲۰۱۹ امضا کرد، خواهد ساخت و این نخستین تجربه همکاری وی در این قرارداد است.

 

این سریال اولین تجربه بازیگری برای کلاین در یک سریال تلویزیونی است. وی یک اسکار برای «ماهی‌ای که واندا نامیده شد» دریافت کرده و برای بازی در فیلم‌هایی چون «انتخاب سوفی» و «سیلورادو» شناخته می‌شود.

 

بلانشت نیز ۶ بار نامزدی اسکار را در کارنامه دارد و ۲ اسکار برای «جاسیمن آبی» و «هوانورد» برده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------