رازی که امیر غفارمنش فاش کرد/ یک چشمم نابیناست



 امیر غفارمنش ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
امیر غفارمنش در برنامه‌ «احوالپرسی» شبکه دو درباره مشکل بینایی و همسر مرحومش پوپک گلدره صحبت کرد. 

به گزارش خبرآنلاین، امیر غفارمنش بازیگر تلویزیون و سینما در برنامه‌ «احوالپرسی» شبکه دو سیما درباره مانع بزرگی که سر راه بازیگری‌اش وجود داشت، صحبت کرد.

 

غفارمنش درباره مشکل بینایی‌اش گفت: «چشم چپ من به شکل مادرزادی بینایی ندارد و پدرم (که اتفاقا از فیلمسازان آزاد سینماست) من را از ورود به این عرصه منع کرده بود. اما من با وجود مخالفت پدرم، بازیگری را شروع کردم و تا هفت سال، پدرم به تماشای تئاترهای من نمی‌آمد.»

 

او درباره اتفاقی که باعث حضور پدرش در تئاترهای او شد گفت: « پدرم اصلا به تماشای تئاترهای من نمی‌آمد تا اینکه یکی از استادانم او را اتفاقی در خیابان می‌بیند و بابت رشد من در بازیگری به او تبریک می‌گوید. اینگونه شد که پدرم برای رفع کنجکاوی به تماشای نمایشم آمد و بعد فهمید که من هم می‌توانم با وجود مشکلی که در بینایی دارم، موفق باشم.»

 

امیر غفارمنش این حقیقت از زندگی خود را بهانه‌ای قرار داد تا به متقاضیان جوان ورود به عرصه بازیگری یادآور شود که اگر عشق به کار وجود داشته باشد، هیچ مانعی نمی‌تواند بر سر راه موفقیت قرار بگیرد.

 

این بازیگر در بخش دیگری از برنامه درباره همسر سابق خود زنده‌یاد پوپک گلدره گفت: «پوپک گلدره اولین شاگرد خصوصی من در بازیگری بود و باید بگویم استعداد بزرگی بود که متاسفانه مجال بیشتری برای شکوفایی پیدا نکرد.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------