واکنش‌ها به افشاگری آزار جنسی سمیه میرشمسی دستیار کارگردان



افشاگری‌های سمیه میرشمسی ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
مروارید کاشیان گفت: اگر همه ما زن‌ها در سینما دهان باز کنیم نصف این شهر روی هواست. پس لطفا شلوغ نکنید و ببندید تا فعلا ما هم دهانمان بسته است به هزار دلیل.

  به گزارش همشهری آنلاین، در واکنش به افشاگری‌های سمیه میرشمسی سینماگر زن در پشت صحنه یک فیلم، مروارید کاشیان بازیگر سینما در استوری صفحه اینستاگرامش  در انتقاد به موجی از انتقادات و حملات نسبت به افشاگری میرشمسی   نوشت: اگر همه ما زن‌ها در سینما دهان باز کنیم نصف این شهر روی هواست. پس لطفا شلوغ نکنید و ببندید تا فعلا ما هم دهانمان بسته است به هزار دلیل.

 

افشاگری‌های سمیه میرشمسی ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
 

درپی انتشار گسترده روایت آزار سمیه میرشمسی در فضای مجازی، هستی مهدوی فر بازیگر سینما در استوری اینستاگرام خود نوشت: بله بترسید… این آب از آب تکان نخوردن موقتی است، به زودی سیل ویرانتان خواهد کرد،منتظریم.

 

لازم به ذکر است، در روزهای اخیر، انتشار یک پست در فضای مجازی خبرساز شده است. یکی از دستیاران کارگردان خانم سینمای ایران، با ذکر نام یک بازیگر شناخته شده‌ی امروز این سینما، و با اسم و رسم مشخص خودش، روایتی از "آزار" دیدن توسط او را منتشر کرده است. او نام کارگردانِ پروژه‌ای را هم که اتفاق مورد اشاره، پشت صحنه‌ی آن رخ داده؛ منتشر کرد. درباره‌ی این شخص ادعاهای دیگری هم مطرح شده که البته برخلاف این نمونه، روایت‌گران، نام و نشان مشخصی ندارند. این بازیگر هنوز واکنشی به‌این ادعاها نشان نداده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------