آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

نظر سپیده خداوردی درباره جراحی زیبایی



اخبار,اخبار فرهنگی,سپیده خداوردی


سپیده خداوردی: به جراحی زیبایی اعتقاد ندارم

سپیده خداوردی - بازیگر سینما و تلویزیون - به این پرسش که «تاکنون روی صورتش عمل جراحی انجام داده است؟» پاسخ منفی داد و گفت: به عمل جراحی خیلی اعتقاد ندارم و بیشتر به داشته‌های طبیعی یک انسان معتقدم.

*** صورت طبیعی زیبایی خود را دارد
بازیگر نقش «گلرخ» در سریال «از یاد رفته»، همچنین درخصوص اینکه بازیگران معمولا بعد از سریال دومی‌شان چهره‌اشان به طور کلی تغییر می‌کنند، تصریح کرد: در جایگاهی نیستم که در این باره قضاوت کنم، چون که در دل کسی نیستم ولی فکر می‌کنم صورت طبیعی زیبایی خود را دارد؛ مگر اینکه شرایط خاصی باشد که زندگی برای افراد سخت شده باشد که افراد به طرف جراحی‌های زیبایی بروند.

به گزارش  ایسنا ، خداوردی که شب گذشته در برنامه «کافه سوال» حاضر شده بود، در بخشی از صحبت‌هایش درباره‌ی بالا رفتن آمار جراحی‌های زیبایی در میان بازیگران، تاکید کرد: معتقدم اگر بازیگر قدر جایگاهش را بداند و احساس رضایت کند و برای کار و حرفه‌اش زحمت کشیده باشد، احساس ضعف و نیاز نمی‌کند. مگر حتما باید چهره عروسکی باشد؟

وی یادآور شد: در حال حاضر نسل جوان ما خیلی به سمت جراحی‌های زیبایی رفته‌اند و فکر می‌کنند که این کار واجب است.

*** موج رایج صورت‌های عروسکی از زبان خداوردی ...
این بازیگر سینما و تلویزیون در بخشی دیگر از صحبت‌هایش درباره‌ی اینکه در حال حاضر موج رایج صورت‌های عروسکی در سینما و تلویزیون به راه افتاده است.

 

آیا این اتفاق حضور امثال شما را کمرنگ‌تر می‌کند؟ گفت: اصلا این مساله را احساس نکردم؛ چرا که هر کسی جایگاه و ارزش کاری خودش را دارد و می‌تواند به مرور جایگاه خودش را حفظ کند. تاکنون در این زمینه هیچ ناراحتی نداشتم و معتقدم اگر انسانیت، صداقت و قدردانی در کار باشد همه چیز خوب است.

در بخشی دیگر از برنامه‌ی شامگاه گذشته برنامه «کافه سوال» دکتر سید مجید کاظمی - متخصص گوش، حلق و بینی - درباره سخت نفس کشیدن افرادی که بینی‌هایشان را عمل کرد‌ه‌اند و در عین حال حس بویایی‌شان را از دست داده‌اند، توضیح داد: مهم‌ترین نقش بینی تنها زیبایی نیست بلکه نقش فیزیولوژی و راحت نفس کشیدن است.

 

مساله دیگری که مربوط به بینی‌های عمل کرده می‌شود بحث بویایی است که خیلی مهم است. افرادی که بعد از عمل بینی، بویایی‌شان را به طور کامل از دست می‌دهند، معضل بزرگی دارند و همواره خطرات زیادی در پی خواهند داشت؛ بنابراین برای یک جراحی زیبایی خوب بینی، حفظ مخاط طبیعی ضروری است.

وی اضافه کرد: بیمارانی به ما مراجعه می‌کنند که بینی‌های عروسکی دارند اما شب‌ها هنگام خواب با سختی مواجه می‌شوند و نفس‌ کشیدنشان خیلی مشکل می‌شود.

سپس سپیده خداوردی از این متخصص پرسید، آیا تاکنون به افرادی که برای عمل جراحی بینی به شما مراجعه کرده‌اند، گفته‌اید که نیازی به عمل ندارند و به نوعی به آنها هشدار بدهید؟

دکتر کاظمی در پاسخ به این پرسش گفت: صد درصد همین طور است که ما همیشه به بیمارانی که واقعا نیاز به عمل جراحی ندارند هشدار می‌دهیم و آنها را آگاه می‌کنیم.

این متخصص در بخش پایانی برنامه «کافه سوال» درخصوص دستگا‌های کوچک کننده بینی‌ که این روزها تبلیغات زیادی از آنها می‌بینیم، بیان کرد: کسانی که با بینی‌هایی که ساختار غضروفی و استخوانی دارند، آشنا هستند می‌دانند که امکانی برای کوچک کردن بینی از طریق این دستگاه‌ها وجود ندارد و این تبلیغات به نوعی شارلاتانیسم زیبایی است.

در پایان برنامه «کافه سوال» سپیده خداوردی با اشاره به جدیدترین کارهای سینمایی و تلویزیونی‌اش اعلام کرد: در حال حاضر مشغول بازی در سریال «آوای باران» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده هستم؛ ضمن اینکه یک کار سینمایی هم با آقای فروتن دارم.
اخبار فر هنگی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------