بازار پوشاک وارد رکود شده است



بازار پوشاک،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک اصفهان بابیان اینکه بازار پوشاک در رکود است گفت: احتمال می‌رود با سرمای بیشتر هوا، تحرکی در این بازار به وجود آید.

ابراهیم خطابخش در گفت‌وگو با ایمنا اظهار کرد: به نظر می‌رسید در آخرین هفته‌های پاییز، بازار پوشاک رونق بگیرد اما مدت‌هاست که مدل‌های زمستان آماده عرضه شده و به دلیل افت قدرت اقتصادی، خریداری وجود ندارد. نه مشتری داخلی، نه مسافر و نه امکان صادرات، در حال حاضر هیچ موقعیتی برای فروش پوشاک وجود ندارد.

 

وی افزود: شرایط کسادی و رکود در بازارهای اصلی، پاساژها و فروشگاه‌های متفرقه سطح شهر یکسان است فقط برخی از حراجی‌ها مانند جمعه سیاه که پشت سر گذاشتیم تا میزانی اندک، تحرک را به وجود آورد.

 

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک اصفهان گفت: شرایط بازار پوشاک نسبت به ماه‌ها و مدت مشابه سال گذشته راکدتر شده است.

 

خطابخش در پاسخ به این پرسش که امسال تا چه میزان در این بخش با افزایش قیمت مواجه شده‌ایم، گفت: افزایش قیمت ۲۰ تا ۳۰ درصدی نسبت به سال گذشته داشته‌ایم اما نه به این معنا که فروشنده موجب این گرانی باشد.

 

وی توضیح داد: گرانی هزینه‌های تولید مانند مواد اولیه، اجاره هزینه حامل‌ها نرخ تولید را افزایش داده و به همین نسبت توزیع کننده هم پوشاک را گران‌تر از تولیدکننده خرید می‌کند و در نهایت به میزان افزایش هزینه‌ها بر قیمت نهایی کالا افزوده می‌شود.

 

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک اصفهان گفت: احتمال می‌رود با سرمای بیشتر هوا، تحرکی در این بازار به وجود آید.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------