آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی…

اصفهان، ركورددار بیشترین تاخیر بررسی مجوزهای كسب و كار



مجوز کسب و کار،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
استان اصفهان بیشترین تاخیر را در بررسی درخواست مجوزهای کسب و کار داشته و ۳۱.۶ درصد از ۱۶ هزار و ۲۱۲ درخواست ثبت شده در درگاه ملی مجوزها در این استان با تاخیر در بررسی مواجه شده‌اند؛ بهترین عملکرد را در این شاخص، استان ایلام داشته، به طوری که تنها ۶.۷ درصد از درخواست‌های مجوز تاخیر داشته‌اند.

به گزارش شادا، از ۲۳ تیر ماه سال جاری تا ۱۷ آذر ماه تعداد ۳۳۶ هزار و ۴۶۰ درخواست مجوز مربوط به استان‌های مختلف کشور در درگاه ملی مجوزها ثبت شده است که از این تعداد ۹۱ هزار و ۹۲۴ مجوز صادر و ۱۲۷ هزار و ۹۸۰ درخواست رد شده است.

 

همچنین ۸ هزار و ۸۴۹ درخواست کننده از درخواست خود منصرف شده اند و ۴ هزار و ۳۵۸ مجوز نیز در صف صدور است، ۱۰۷ هزار و ۷۰۷ درخواست مجوز در دست بررسی قرار دارد و ۵۹ هزار و ۵۶۰ درخواست‌ها (معادل ۱۷.۷ درست) با تاخیر در بررسی مواجه شده اند.

 

استان اصفهان بیشترین تاخیر را در بررسی درخواست مجوزها داشته و از ۱۶ هزار و ۲۱۲ درخواست مجوزی که در درگاه ملی مجوزها ثبت شده و مرتبط با دستگاه‌ها در این استان است، ۳ هزار و ۳۶۰ مجوز صادر و ۵ هزار و ۱۳۰ مجوز در فرآیند بررسی با تاخیر مواجه شده اند که ۳۱.۶ درصد از درخواست ها را شامل می شود.

 

استان کردستان، بعد از اصفهان بیشترین تاخیر در بررسی ها را داشته و از مجموع ۶ هزار و ۶۸۴ درخواست مجوز، یک هزار و ۷۲۴ درخواست یعنی ۲۵.۸ درصد درخواست ها با تاخیر در بررسی مواجه شده اند.

 

استان ایلام از ۷ هزار و ۹۳۹ درخواست مجوز، ۲ هزار و ۸۱۵ مجوز را صادر کرده و تنها ۵۲۹ درخواست با تاخیر در فرایند بررسی مواجه شده اند که ۶.۷ درصد کل درخواست های مرتبط با این استان است. بعد از آن استان بوشهر از ۱۱ هزار و ۲۳۰ درخواست واصله، سه هزار و ۴۸۵ مجوز صادر کرده و ۱۰۹۳ درخواست با تاخیر در بررسی مواجه شده که در رتبه بندی تاخیر در بررسی ها بعد از ایلام بهترین جایگاه را داشته است.

 

جدول زیر وضعیت صدور مجوزها در بازه زمانی ۲۳ تیرماه تا ۱۷ آذرماه سال جاری در استان‌های مختلف را نشان می‌دهد:

 

مجوز کسب و کار،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------