آخرین اخبار اقتصادی

حقوق کارگران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

وزیر کار: از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند

وزیر کار اعلام کرد که از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند. به گزارش عصرایران، به این نتیجه رسیدیم که با ارسال…

قیمت جهانی نفت امروز ۱۳۹۸/۰۶/۰۱|برنت ۶۰ دلار و ۲ سنت شد



اخبار,اخبار اقتصادی,قیمت نفت
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با ۱۰ سنت افزایش به ۶۰ دلار و ۲ سنت رسید.

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، در حالی که کاهش عرضه نفت برخی تولید کنندگان مهم موجب شده تا کندی رشد تقاضا تا حدودی جبران شود و در شرایطی که سرمایه گذاران منتظر سرنخ هایی جدید از سیاست پولی فدرال رزرو هستند، قیمت نفت امروز بخشی از کاهش قیمت های دیروز را جبران کرد.

 

بر اساس این گزارش، قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 10 سنت افزایش به 60 دلار و 2 سنت رسید. قیمت نفت وست تگزاس اینترمدییت آمریکا هم امروز با 3 سنت افزایش به 55 دلار و 38 سنت رسید. قیمت هر دو شاخص نفتی در مسیر ثبت دومین هفته افزایشی قرار دارد.

 

جفری هالی، تحلیلگر بازار نفت در سنگاپور گفت: «بازار نفت امروز خیلی شلوغ نخواهد بود چون همه نگاه ها به نشست امشب بانک مرکزی آمریکا دوخته شده است.»

 

انتظار می رود جرومی پاول رئیس بانک مرکزی آمریکا در سخنرانی امروز خود در جکسون هول سرنخ هایی در این باره بدهد که آیا فدرال رزرو برای دومین بار در طی سال جاری اقدام به کاهش نرخ بهره خواهد کرد یا خیر.

 

اظهارات مقامات فدرال رزرو در روز چهارشنبه که گفته بودند انتظار ندارند اکنون نرخ بهره ای اتفاق بیافتد موجب تضعیف احتمال چنین اقدامی از سوی بانک مرکزی آمریکا شده است.

 

پس از آنکه آژانس بین المللی انرژی و اوپک پیش بینی های خود از رشد تقاضا برای نفت را به دلیل تاثیر منفی جنگ تجاری بر اقتصاد جهانی کاهش دادند، قیمت نفت رو به کاهش گذاشته است.

 

اما در عین حال کاهش تولید های اعضای اوپک و روسیه و در عین حال کاهش صادرات نفت ایران و ونزوئلا به دلیل تحریم های دولت آمریکا مانع از آن شده که افت قیمت ها در بازار نفت شدید باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------