سخنگوی هواپیمایی کشوری: قیمت بلیت پروازهای اربعین مطابق نرخ‌نامه سال قبل خواهد بود



اخبار,اخبار اقتصادی
سخنگوی هواپیمایی کشوری بابیان اینکه قیمت بلیت پروازهای اربعین مطابق نرخ‌نامه سال قبل خواهد بود، گفت: درصورتی‌که بلیت‌ها بیش از میزان معین فروخته شود تخلف خواهد بود.

به گزارش مهر به نقل از رادیو اربعین، رضا جعفرزاده درباره نرخ قیمت پروازهای اربعین، بیان کرد: پیش از ماه صفر، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به همراه مدیران شرکت‌های هواپیمایی در جلسه‌ای مشترک تصمیم گرفته‌اند که نرخ بلیت‌های اربعین سال جاری معادل نرخ همان سال قبل باشد و افزایشی را شاهد نباشیم.

 

وی افزود: پس‌ازاینکه این تصمیم ابلاغ می‌شود دیگر سازمان‌ها و شرکت‌های هواپیمایی قطعاً از آن تخطی نخواهند کرد و اگر واسطه‌هایی نیز از نرخ تعیین‌شده خارج شوند قطعاً با آن‌ها برخورد خواهد شد چراکه تخلف است.

 

سخنگوی هواپیمایی کشوری در ادامه گفت: پروازهای اربعین ۲۰ تا سی‌ام مهرماه ۹۸ خواهد بود و لذا تعرفه بلیت‌های مطروحه درواقع برای همین ۱۰ روز خواهد بود و برای سایر ایام تعرفه بلیت‌ها می‌تواند تغییر کند.

 

جعفر زاده بابیان اینکه نرخ اعلام‌شده برای پرواز تهران-نجف-بغداد و برگشت دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و مشهد-نجف و برگشت دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان مصوب شده که نرخ یک‌طرفه این بلیت‌ها ۵۰ درصد مبالغ فوق‌الذکر خواهد بود.

 

وی بابیان اینکه ۷۲۱ مجوز پرواز برای اربعین صادرشده است، افزود: بلیت سایر شهرستان‌های کشور به مقصد نجف نیز یک‌میلیون و ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------