آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

احتمال تایید برخی از حذف شدگان طرح ملی مسکن/ ظرفیت ثبت نام در مرحله دوم افزایش می‌یابد



اخبار,اخبار اقتصادی,طرح ملی مسکن
معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی گفت: برخی از متقاضیانی که از طرح ملی مسکن حذف شده‌اند، ممکن است تأیید شوند.

محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه پیامک تأیید متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن ۱۴ بهمن ارسال شده است، اظهار کرد: کسانی که تا پایان روز ۱۴ بهمن پیامک تأیید را دریافت نکردند به معنای آن است که شرایط آن‌ها مطابق با شرایط طرح اقدام ملی مسکن نبوده و واجد شرایط نیستند.

 

او گفت: کسانی که پیامک را دریافت کرده‌اند از امروز به سایت طرح اقدام ملی مسکن مراجعه کرده و در آن زمان و محل مراجعه را برای ارائه اصل مدارک مشاهده کنند.

 

محمودزاده با اشاره به اینکه حدود ۲۴۰ هزار نفر در دوره اول طرح اقدام ملی ثبت نام کرده‌اند، گفت: ۵۸ درصد از ثبت نام کنندگان تأیید صلاحیت شده‌اند که امروز تعداد دقیق متقاضیان پذیرفته شده مشخص می‌شود.

 

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه کسانی که امروز در سامانه طرح اقدام ملی مسکن مراجعه می‌کنند باید سابقه ۵ سال سکونت خود را هم ارائه کنند، افزود: ممکن است برخی از متقاضیان پذیرفته شده سابقه ۵ سال سکونت را نداشته باشند به همین دلیل این افراد حذف می‌شود.

 

او اظهار کرد: در این دوره هم تعدادی از متقاضیان ریزش می‌کنند به همین دلیل میزان ظرفیت‌ها در دور دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن افزایش می‌یابد.

 

محمودزاده گفت: از اول اسفند تا دهم اسفند متقاضیان به ترتیب حروف الفبا برای تشکیل پرونده به ادارات کل در شهر‌های مختلف مراجعه می‌کنند.

 

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: ممکن است برخی افراد واجد شرایط باشند، اما پیامک تأیید را دریافت نکردند که این افراد در تاریخ‌هایی که اعلام می‌شود به سایت مراجعه کرده و علت حذف شدنشان را متوجه می‌شوند البته برخی از متقاضیان هم ممکن است فرم «ج» آن‌ها در گذشته سبز نشده باشد که این افراد بعد از ثبت شدن فرم «ج» شان می‌توانند در مرحله دوم ثبت نام کنند.

 

او گفت: برخی از افراد مسکن مهر ثبت نام کردند و بعد از گذشت مدتی از ثبت نام مسکن مهر انصراف داده‌اند که این افراد بعد از انصراف فرم «ج» آن‌ها هنوز سبز نشده به همین دلیل این خطا ممکن است در این دوره از ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن وجود داشته باشد که بعد از بررسی‌ها این مشکل رفع می‌شود.

 

محمودزاده یادآور شد: تا پایان اسفند ممکن است تعدادی از تأیید شدگان ریزش کنند و ممکن است برخی از حذف شدگان دوباره تأیید شوند بنابراین تا اول اسفند نتیجه نهایی پالایش متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن مشخص می‌شود و تا اوایل اسفند ماه دور دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن هم آغاز می‌شود.

 

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: تا پایان سال ثبت نام برای دور دوم طرح اقدام ملی مسکن انجام می‌شود و ما امیدواریم تا سال ۱۴۰۰ طرح اقدام ملی مسکن که شامل ۴۰۰ هزار واحد مسکونی می‌شود را به اتمام برسانیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------