آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

ثبت بدترین هفته وال‌استریت از ۲۰۰۸ تاکنون/ سقوط ۹۰۰ واحدی داوجونز



اخبار,اخبار اقتصادی,وال‌استریت
سهام آمریکا تحت تأثیر نگرانی شدید سرمایه‌گذاران از تأثیرات اقتصادی شیوع ویروس کرونا باز هم سقوط کردند و یکی از پرنوسان‌ترین هفته‌های معاملات وال استریت را به ثبت رساندند.

به گزارش مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، در پایان معاملات روز جمعه آمریکا (بامداد شنبه به وقت تهران) سهام این کشور تحت تأثیر نگرانی شدید سرمایه‌گذاران از تأثیرات اقتصادی شیوع ویروس کرونا بازهم سقوط کردند و یکی از پرنوسان‌ترین هفته‌های معاملات وال استریت را به ثبت رساندند.

 

میانگین صنعتی داوجونز ۹۱۳.۲۱ واحد یا ۴ درصد سقوط کرد و به ۱۹۱۷۳.۹۸ واحد بازگشت. این در حالی است که شاخص داوجونز در آغاز معاملات (دیشب) بیش از ۴۰۰ واحد جهش کرده بود، اما در ادامه تمام این سود را از دست داده و سقوط سنگینی به ثبت رساند.

 

اس‌اندپی ۵۰۰ هم ۴.۳ درصد سقوط کرد و به ۲۳۰۴.۹۲ واحد بازگشت. کامپوزیت نزدک ۳.۸ درصد از ارزش خود را از دست داد تا در ۶۸۷۹.۵۲ واحد بسته شود.

 

طی هفته گذشته، داوجونز بیش از ۱۷ درصد سقوط کرد تا بدترین سقوط هفتگی از اکتبر ۲۰۰۸ تا کنون را به ثبت برساند. اس‌اندپی ۵۰۰ هم که دو هفته قبل ۱۱.۵ درصد سقوط کرده بود، طی هفته گذشته با سقوط ۱۳ درصدی به کار خود پایان داد. کامپوزیت نزدک هم این هفته ۱۲.۶ درصد سقوط کرد. هر دو شاخص نزدک و اس‌اندپی بدترین عملکرد هفتگی خود از بحران مالی ۲۰۰۸ تا کنون را به ثبت رساندند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------