آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

ادامه بازگشت سهام آمریکا از سقوط/ جهش ۳ درصدی داوجونز



اخبار,اخبار اقتصادی,سهام بورس های آمریکا
روز دوشنبه با افزایش اقدامات تشویقی دولت آمریکا برای مقابله با تأثیرات اقتصادی منفی ویروس کرونا، سهام وال‌استریت به بازگشت خود ادامه داده و شاخص‌ها جهش بزرگی دیگری را به ثبت رساندند.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، روز دوشنبه با افزایش اقدامات تشویقی دولت آمریکا برای مقابله با تأثیرات اقتصادی منفی ویروس کرونا، سهام وال‌استریت به بازگشت خود ادامه داده و شاخص‌ها جهش بزرگی دیگری را به ثبت رساندند.

 

میانگین صنعتی داوجونز ۶۹۰.۷۰ واحد یا ۳.۲ درصد سقوط کرد و در ۲۲۳۲۷.۴۸ واحد بسته شد. اس‌اندپی ۵۰۰ با ۳.۴ درصد جهش به ۲۶۲۶.۶۵ واحد رسید، کامپوزیت نزدک ۳.۶ درصد بالاتر و در ۷۷۷۴.۱۵ واحد به کار خود پایان داد.

 

سهام شرکت‌های تکنولوژی مانند مایکروسافت، آمازون و آلفابت پیشتاز رشد سهام در وال‌استریت بودند. مایکروسافت ۷ درصد جهش کرد و آمازون و آلفابت به ترتیب ۳.۴ درصد و ۳.۳ درصد بالا آمدند.

 

به این ترتیب داوجونز حالا ۲۰ درصد از سطحی که در دوشنبه گذشته به دنبال سقوط سنگین خود به علت ویروس کرونا ثبت کرده بود، بالاتر آمد و اس‌اندپی و نزدک هم بازگشت خود را به ۱۷ درصد و ۱۳ درصد رساندند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------