آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بهار امسال با افزایش قیمت خودرو آغاز شد/ رشد بهای خودروهای داخلی به طور میانگین ۴۷میلیون تومان بود

بررسی بازار خودرو از ابتدای فروردین تاکنون نشان می‌دهد سال ۱۴۰۳ با تلاطم بازار آغاز شده است. به گزارش خبرآنلاین، این دومین…

علت کمبود روغن در بازارهای روز اصفهان/ به افراد زیر ۲۰ سال روغن تعلق نمی‌گیرد



اخبار,اخبار اقتصادی,کمبود روغن در بازارهای روز اصفهان
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: مسئله کمبود روغن کشوری بوده و روغن‌های موجود در انبارهای بازارهای روز شهرداری در حال توزیع است.

به گزارش اصفهان امروز، محمد مجیری مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان، درباره کمبود روغن در بازار‌های روز شهرداری اظهار داشت: موضوع کمبود روغن کشوری است و در حال حاضر ما شاهد کسری روغن نیستیم و روغن‌های موجود در انبار‌ها در حال توزیع شدن در بازار است.

 

او درباره علت کمبود روغن اظهار داشت: در حال حاضر در کشور مشکلات واردات مواد اولیه را داریم که باعث کمبود روغن در بازار‌ها می‌شود و علت دیگر، انبار کردن روغن در خانه‌ها است؛ بنابراین مردم کمبود این کالای اساسی را احساس می‌کنند که باعث کسری این کالا در بازار‌ها می‌شود.

 

مجیری ادامه داد: ما از مردم درخواست داریم که نگران کمبود روغن نباشند و در خانه‌های خود آن‌ها را ذخیره سازی نکنند تا با کمبود بیشتر روغن مواجه نشویم.

 

او گفت: «رهتاب» سامانه‌ای است که استانداری اصفهان برای ارز کالا‌های سهمیه بندی در نظر گرفته است که مردم می‌توانند با ارائه کد ملی خود در این سامانه کد رهگیری دریافت کنند و کالا‌هایی را که برای هر شهروند در نظر گرفته شده است دریافت کنند.

 

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی اصفهان ادامه داد: برای دریافت روغن از طریق سامانه رهتاب شرطی برای شهروندان وجود دارد که به افراد زیر ۲۰ سال روغن تعلق نمی‌گیرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------