آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی…

گاف جدید وزیر صمتی که از صنعت خودرو خبر ندارد!



اخبار,اخبار اقتصادی,وزیر صمت
رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت در روزهای گذشته مدعی شده بود : ۲ خودروی جدید به نام‌های تارا و شاهین متعلق به ۲ خودروساز بزرگ ایران یعنی شرکت‌های سایپا و ایران خودرو، در آینده نزدیک رونمایی می‌شود.

به گزارش دیده بان ایران، وزیر صنعت، معدن و تجارت در روزهای گذشته مدعی شده بود: ۲ خودروی جدید به نام‌های تارا و شاهین متعلق به ۲ خودروساز بزرگ ایران یعنی شرکت‌های سایپا و ایران خودرو، در آینده نزدیک رونمایی می‌شود.

 

علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست مشترک با قطعه سازان خودرو گفت:تا پایان سال دو نوع خودرو تارا و شاهین که توسط شرکت ایران خودرو و سایپا تولید می‌شوند، رونمایی می‌شوند.

 

با یک سرچ ساده می شود فهمید؛ وزیر صمت در جریان وضعیت صنعت خودرو نیست؛ چرا که خودروی شاهین ۷ اسفند ۱۳۹۸ رونمایی شده و اکنون تکمیل وجه برای خودروهای ثبت نامی شاهین انجام و قرار است سری اول تحویل داده شود. 

 

تارا هم در پاییز امسال ۳۰ آذر ۱۳۹۹ رونمایی شده، تولید انبوه و ثبت نام سفارش ها هم انجام شده است. 

 

انتظار می رود؛ مسئولان صنعت کشور به جای مصاحبه ها و افتتاح های مکرر و بی فایده مشکلات قطعه سازان، بدهکاری آنان و معضلات خودروسازان را برطرف کنند. این اظهارات از وزیری که هیچ گاه سابقه حضور در صنعت خودرو را نداشته، عحیب و غیر قابل باور نیست. 

 

اخبار,اخبار اقتصادی,وزیر صمت
اخبار,اخبار اقتصادی,وزیر صمت

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------