آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

بازگشایی بازار بزرگ تهران/ رئیس اتاق اصناف: فعالیت صنوف گروه های شغلی یک و دو از شنبه در پایتخت مجاز شد



بازار بزرگ تهران،اخبار اقتصادی،خبرهای اجتماعی
رئیس اتاق اصناف تهران گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا از روز شنبه هفته آینده فعالیت صنفی گروه های شغلی یک و دو در تهران مجاز است.

به گزارش فارس، قاسم نوده فراهانی در مورد چگونگی فعالیت اصناف از روز شنبه هفته آینده براساس تصمیمات ستاد ملی کرونا، گفت: با رایزنی با استاندار تهران و ستاد ملی کرونا در یک هفته گذشته، با فعالیت گروه شغلی دو نیز موافقت شد و بنابراین از روز شنبه هفته آینده گروه های شغلی یک و دو مجاز به فعالیت هستند.

 

رئیس اتاق اصناف تهران افزود: از روز شنبه 18 اردیبهشت علاوه بر گروه شغلی یک، فعالیت فعالیت صنفی گروه شغلی دو نیز مجاز اعلام شده و براین اساس این دو گروه شغلی با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند فعالیت صنفی داشته باشند.

 

وی بیان داشت: براین اساس بازار بزرگ تهران و پاساژها از شنبه هفته آینده بازگشایی می شوند، اما تعطیلات گروه های شغلی 3 و 4 از روز شنبه باز هم تمدید شد و این تعطیلات تا جمعه 28 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

 

نوده فراهانی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی بیان داشت: واحدهای بازرسی اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف تهران نظارت کاملی بر رعایت پروتکل های بهداشتی خواهند داشت و با متخلفین احتمالی برخورد و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی واحدهای صنفی متخلف به مدت 3 هفته پلمب خواهند شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------