آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

شوک ایلان ماسک به بیت کوین/ توقف فروش خودروهای تسلا با رمزارز



بیت کوین،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
ایلان ماسک صاحب کمپانی تسلا اعلام کرد: پس از ماهها مقاومت به دلیل هزینه بالای زیست محیطی تولید رمز ارز، برنامه های پذیرش بیت کوین را به عنوان پرداخت برای وسایل نقلیه الکتریکی این شرکت کنار می گذارد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سی ان ان، ایلان ماسک در یادداشتی که روز چهارشنبه در توییتر منتشر شد ، گفت: ما نگران افزایش سریع استفاده از سوخت های فسیلی برای استخراج و معاملات بیت کوین هستیم ، به ویژه ذغال سنگ که دارای بدترین میزان انتشار از هر نوع سوخت است.  ماسک نوشت: ارز رمزنگاری شده در بسیاری از سطوح ایده خوبی است و ما معتقدیم که آینده امیدوار کننده ای دارد اما این نباید هزینه زیادی برای محیط زیست داشته باشد.

 

تسلا بلافاصله به سوالات مربوط به این حرکت پاسخ نداد ، از جمله اینکه چند وسیله نقلیه با بیت کوین خریداری شده است و آیا ماسک قبلا از تأثیرات محیطی آن بی اطلاع بوده است؟

 

قیمت بیت کوین که هنوز هم به بیش از ۵۰،۰۰۰ دلار می رسد ، ۴.۵٪ پس از توییت ماسک افت کرد و این افت تا صبح امروز به ۱۲.۶ درصد رسید.

 

تسلا (TSLA) و ماسک حداقل چند ماه در بیت کوین بسیار صعودی ظاهر شده اند ، به طوری که این شرکت در ماه فوریه اعلام کرد که ۱.۵ میلیارد دلار در بیت کوین سرمایه گذاری کرده است و توانایی خرید اتومبیل های خود را با استفاده از ارز رمزنگاری شده شناور کرده است. ماسک در اواخر ماه مارس در توییتی نوشت که مردم "اکنون می توانند تسلا را با بیت کوین بخرند".

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------