یک نماینده مجلس: ترخیص نشدن کالاهای اساسی از گمرک عمدی است



ترخیص نشدن کالاهای اساسی از گمرک،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نوشت: اینکه امروز کالاهای زیادی در انبارهای گمرک دپو شده و ترخیص نشده است نه تنها عزمی برای انجام این وظیفه مهم وجود ندارد بلکه عمدی هم در این زمینه دیده می‌شود تا کارها در این بخش عملیاتی نشود.

به گزارش میزان، محسن علیزاده با اشاره به دپوی کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی در گمرک گفت: فکر می‌کنیم این ناهماهنگی بین وزارت صمت، جهاد کشاورزی و بانک مرکزی رخ داده و باعث ضرر و زیان زیادی در موضوعات اقتصادی شده است.

 

این نماینده مجلس ادامه داد: در واقع هم کشاورزان و هم سایر اقشار جامعه متضرر تصمیمات مدیریتی تیم اقتصادی دولت فعلی شده‌اند و لازمه‌ آن این است که قانون انتزاع به طور کامل انجام شده و وظایف وزارت جهاد کشاورزی به این وزارتخانه بازگردانده شود.

 

یک نماینده مجلس: ترخیص نشدن کالاهای اساسی از گمرک عمدی است

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: وزارت جهاد کشاورزی باید درباره ثبت کالای مورد نیاز، ترخیص و تخصیص ارز زیرمجموعه خود تصمیم‌گیر نهایی باشد.

 

وی تصریح کرد: اینکه امروز کالاهای زیادی در انبارهای گمرک دپو شده و ترخیص نشده نه تنها عزمی برای انجام این وظیفه مهم وجود ندارد بلکه عمدی هم در این زمینه دیده می‌شود تا کارها در این بخش عملیاتی نشود.

 

این نماینده مجلس بیان داشت: همچنین در کنار این موضوعات، متاسفانه حجم کالاهای اساسی که ذخیره داریم متناسب با نیازهای جامعه ما نیست و در حال حاضر نگرانی‌های زیادی در این بخش موجود است لذا ضرورت دارد که دولت فعلی در پایان عمر خود به وظایف قانونی خود به درستی عمل کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------