آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی…

تجمع کارگران شرکت نورد لوله اهواز مقابل استانداری برای بازگشت به کار/ بدون دلیل اخراج شدیم



تجمع کارگران شرکت نورد لوله اهواز،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
تعدادی از کارگران شرکت نورد لوله اهواز با تجمع مقابل استانداری خوزستان خواهان بازگشت به کار شدند. این کارگران می‌گویند بدون هیچ دلیلی اخراجمان کردند.

به گزارش ایلنا، امروز دوشنبه ۲۵ بهمن‌ماه تعدادی از کارگران شرکت نورد لوله اهواز ضمن تجمع اعتراضی مقابل استانداری خوزستان خواهان بازگشت به کار خود شدند.

 

این کارگران که تعدادشان به بیش از ۳۵ نفر می‌رسد، می‌گویند: سابقه این کارگران از ۴ الی ۵ سال تا ۱۵ سال متفاوت است و حدود یک ماه پیش بدون هیچ دلیلی اقدام به اخراج بیش از ۵۰ نفر ما کردند که تنها چند نفر به کار بازگشتند و مابقی در ایام پایان سال و آستانه عید نوروز بلاتکلیف هستند.

 

این کارگران می‌افزایند: در طول یک ماه بارها از طرف مدیران شرکت به ما قول‌هایی داده شد و هیچ‌کدام عملی نشد؛ ما کارگران خواهان بازگشت به کار و تبدیل وضعیت خود هستیم.

 

گفتنی است، این کارگران قبل از استانداری مقابل شرکت نورد لوله اهواز تجمع کرده بودند که بدون دریافت پاسخی تجمع خود را مقابل استانداری خوزستان ادامه دادند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------