آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی…

تجمع کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران برای بازگشت ساعات کاری به قبل از کرونا



تجمع کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
جمعی از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ظهر امروز - دوشنبه 22 فروردین ماه - در اعتراض به بازگشت ساعت کاری(دوران قبل از کرونا) مقابل اداره مرکزی این شرکت تجمع کردند.

به گزارش ایلنا، کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران در پی تجمع اعتراض آمیز خود خواستار پیگیری مسئولان نفت برای تثبیت نوبت کار 12 ساعته شدند.

 

یکی از کارکنان که نخواست نامش در گزارش بیاید گفت: قبل از کرونا، نوبت کار هشت ساعته (12 روز کار و چهار روز استراحت) برای کارکنان اعمال می شد،  اما با شیوع بیماری کرونا، نوبت کارها 12 ساعته (چهار روز کار و چهار روز استراحت) شد  که قرار است از روزهای آینده نوبت کارها به دوران قبل از کرونا باز گردد.

 

برخی دیگر از کارگران نیز معتقدند:  نسبت به نوبت کار 12 ساعت رضایت بیشتری داریم و اگر به خواسته‌هایمان توجه نشود تجمعات را ادامه می دهیم.

 

این کارگران می‌گویند : با توجه به مسافت زیاد مناطق عملیاتی و بهره‌گیری از نوبت کار 12 ساعت می‌تواندبرای کارکنان موثرتر باشد.

 

این معترضان به بازگشت ساعات کاری خود به قبل از ایام کرونایی، خاطرنشان کردند:  ۱۲  ساعت کاری مدنظر ما هم در امور ایاب و ذهاب کارکنان صرفه جویی شده و هم خطرات جاده ای کمتری نصیب کارکنان می‌شود.

 

یک منبع آگاه در شرکت نفت و گاز گچساران در این خصوص اظهار داشت: اعتراض کارکنان به تغییر شیفت کاری به زمان قبل از کرونا است.

 

وی افزود: در ایام کرونا روش کاری به صورت دو نوبت بوده که طبق دستور ستاد ملی کرونا از 23 فروردین سال جاری به روال قبلی یعنی سه نوبت کاری باز می‌گردد.

 

این منبع آگاه تاکید کرد: مطابق مقررات وزارت نفت و قانون کار و دستورالعمل‌های ابلاغی مبنی بر از سرگیری فعالیت‌ها به قبل از کرونا این موضوع در صنعت نفت نیز الزامی است.

 

وی یادآور شد: در هر حال ما منتظر نتیجه جلسه مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب هستیم و نتایج نهایی اعلام خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------