آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی…

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال



بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال,رمزارزها دارایی‌های دیجیتالی,کیف پول‌های مخصوصی برای ارزهای دیجیتال

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال

 

رمزارزها دارایی‌های دیجیتالی هستند که با تکنولوژی جدید و نوآورانه بلاک چین فعالیت می‌کنند و با کمک این تکنولوژی، ویژگی‌های منحصر به فردی مانند غیرمتمرکز و ناشناسی، امنیت و حفظ اطلاعات و سرعت بالای تراکنش‌ها را ارائه می‌دهند. این فناوری جدید و ماهیت دیجیتال، باعث شده است تا ما نتوانیم همانند دارایی‌های مالی قدیمی آنها را در کیف پول‌های فیزیکی یا حساب‌های بانکی نگهداری کنیم.

 

به همین دلیل کیف پول‌های مخصوصی برای ارزهای دیجیتال ساخته و عرضه شده‌اند که به آنها ولت (Wallet) گفته می‌شود. طی سالیان اخیر و با رشد و گسترش استفاده از رمزارزها، کیف پول‌ها نیز پیشرفت کرده‌اند و امروزه تنوع بسیاری پیدا کرده‌اند. 

 

در مجموع کیف پول‌ها را به دو دسته اصلی گرم (نرم افزاری) و سرد (سخت افزاری) دسته بندی می‌کنند. هر دو نوع مزایا و معایب خود را دارند که افراد باید با توجه به نیازها و نحوه فعالیت خود در بازار ارزهای دیجیتال کیف پول مناسب خود را انتخاب کنند. موضوعی که ممکن است با توجه به تنوع و تعداد بالای این کیف پول‌ها در بازار تصمیم دشواری باشد، به همین دلیل در ادامه این مقاله می‌خواهیم برخی از بهترین کیف پول‌های ارزدیجیتال را به شما معرفی کنیم.

 

بهترین کیف پول ارز دیجیتال ایران (نرم افزاری) – سرمایکس

کیف پول‌های آنلاین و نرم افزاری یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاربران ارزدیجیتال ایرانی هستند زیرا دسترسی به آنها در هر دستگاه و زمانی بسیار راحت است، امنیت بالایی دارند و از تعداد بسیار زیادی ارز پشتیبانی می‌کنند.

 

یکی از زیردسته‌های این بخش، کیف پول‌های صرافی‌ها و سامانه‌های ارزدیجیتالی هستند که در ایران نیز محبوبیت بسیاری دارند. اما استفاده از این کیف پول‌ها به دلیل تحریم‌ها خطراتی نیز داشته است زیرا با افزایش سخت گیری‌ها طی چند سال گذشته، صرافی‌های خارجی کاربران ایرانی را شناسایی و دارایی‌های آنها را مسدود می‌کنند.

 

اما خوشبختانه متخصصین ایرانی موفق شده‌اند تا کیف پول‌های امن رمرز ارزها و پیشرفته داخلی را ایجاد کنند تا کاربران ایرانی با خیال راحت معاملات خود را انجام دهند. یکی از بهترین نمونه‌ها صرافی سرمایکس نام دارد که با بیش از 6 سال سابقه، یکی از قدیمی ترین و معتبرترین صرافی‌های رمزارز کشور است.

 

کیف پول سرمایکس از طریق وبسایت و اپلیکیشن اختصاصی هر زمان و هر کجا در دسترس شما قرار دارد و با ویژگی فول نود ایرانی، تحریم را غیرممکن کرده است و امنیت حداکثری را ارائه می‌دهد. این کیف پول با تنوع ارزی، نمودار قیمتی ارزدیجیتال، امکان تبادل سریع و خرید و فروش آنی بیت کوین، اتریوم و ده ها ارزدیجیتال دیگر با بهترین نرخ توسط هزاران کاربر روزانه استفاده می‌شود و علاوه بر این خدمات، پشتیبانی 24 ساعته سرمایکس در هفت روز هفته پاسخگوی سوالات و مشکلات شما است.

 

اگر اولین بار است که ارزدیجیتال می‌خرید، یا تریدر حرفه‌ای هستید و یا می‌خواهید برای مدت طولانی ارزهای دیجیتال خود را بدون نیاز به نگرانی پیرامون مشکلات امنیتی و تحریم‌ها نگهداری کنید، کیف پول سرمایکس بهترین گزینه برای شما است.

 

قدیمی ترین کیف پول ارز دیجیتال (نرم افزاری) – تراست ولت

تکنولوژی در فضای ارزدیجیتال به سرعت در حال رشد و پیشرفت است و هرساله نرم افزارها، پلتفرم‌ها و برنامه‌های جدیدتری به بازار وارد می‌شوند. با اینکه قدمت و سابقه می‌تواند یک فاکتور مهم باشد، اما بسیاری از کیف پول‌های عرضه شده در سال‌های ابتدایی ارزدیجیتال یعنی 2010-2011 از این پیشرفت عقب مانده‌اند. پس اگر می‌خواهید از یک کیف پول قدیمی استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم به این نکته توجه داشته باشید.

 

یکی از کیف پول‌های نسبتا قدیمی و معتبر تراست ولت (Trust Wallet) نام دارد که در سال 2018 عرضه شد، این کیف پول امروزه بیش از 25 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و از طریق گوشی‌های هوشمند در دسترس است.

 

با توجه به اینکه کلیدخصوصی این کیف پول در اختیار خود کاربر قرار می‌گیرد، این کیف پول امنیت بالایی دارد و تنها خود کاربر به دارایی‌ها دسترسی دارد. همچنین با پشتیبانی از 65 بلاک چین و بیش از 4.5 میلیون ارز و دارایی دیجیتالی، تراست ولت به یکی از بهترین کیف پول‌های نرم افزاری برای نگهداری و معاملات ارزدیجیتال تبدیل شده است.

 

بهترین کیف پول ارز دیجیتال (سخت افزاری) – لجر

کیف پول‌های سخت افزاری نوع سرد کیف پول‌ها هستند که به شکل فیزیکی ساخته شده‌اند و به همین دلیل از حداکثر امنیت برخوردارند. این کیف پول‌ها از ارزهای متنوعی پشتیبانی می‌کنند اما دسترسی به آنها دشوار تر از بقیه کیف پول‌ها است. این کیف پول‌ها برخلاف اکثر کیف پول‌های نرم افزاری پولی هستند و معمولا مناسب تریدرها و افرادی که به طور مداوم معاملات رمزارز انجام می‌دهند نیستند، اما می‌توانند بهترین گزینه برای هولدرهای بلندمدت باشند.

 

دسته های کیف پول دیجیتالی,بهترین کیف پول ارز دیجیتال ایران,سرمایکس

بهترین کیف پول‌های سخت افزاری لجر (Ledger)

 

امروزه بهترین کیف پول‌های سخت افزاری لجر (Ledger) نام دارند که توسط شرکت فرانسوی لجر ساخته می‌شوند و در سه نوع لجر نانو اس (Nano S)، نانو اس پلاس (Nano S Plus) و لجر نانو ایکس (Nano X) عرضه شده‌اند.

 

لجر نانو اس و نانو اس پلاس گزینه‌های اقتصادی هستند که از فضای ذخیره سازی کمتر و صفحه نمایش کوچکتری بهره می‌برند اما از تعداد یکسانی ارزدیجیتال پشتیبانی می‌کنند و تفاوتی در سطح امنیت ندارند. مدل نانو ایکس صفحه نمایش بزرگتر و فضای ذخیره سازی بیشتری دارد که این امکان را به شما می‌دهد تا برنامه‌های بیشتری را نصب و به طور همزمان از ارزهای دیجیتال بیشتری نگهداری کنید.

 

متاسفانه با توجه به محبوبیت این کیف پول‌ها، شاهد نسخه‌های تقلبی در بازار هستیم که می‌توانند امنیت دارایی شما را در خطر قرار دهند. به همین دلیل مهم است که این کیف پول‌ها را از فروشگاه‌های مطمئن و معتبر مانند سرمایکس با گارانتی و پشتیبانی تهیه کنید تا خیال شما از این موضوع راحت باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024