آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی…

قیمت طلا به بالاترین حد خود در سه هفته اخیر رسید



قیمت طلا به بالاترین حد خود در سه هفته اخیر رسید 

با پیروزی باراک اوباما در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و انتظار سرمایه گذاران نسبت به ادامه اجرای سیاستهای انبساطی پولی در این کشور قیمت طلا با افزایش روبرو شده است .

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز قیمت جهانی طلا روز جمعه به بالاترین حد خود در سه هفته اخیر رسیده است .بر این اساس نگرانی سرمایه گذاران بین المللی نسبت به بن بست مالی در آمریکا و احتمال عدم توافق بین کنگره و دولت بر سر راهکارهای کاهش کسری بودجه و بدهی ها در سال 2013 میلادی مانع از افزایش بیشتر قیمت طلا داشته است .

قیمت هر اونس طلا با 0.12 درصد افزایش به بیش از 1732.09 دلار رسیده است که این بالاترین رقم در سه هفته اخیر به شمار می رود . قیمت طلا روز چهارشنبه نیز پس از اعلام پیروزی اوباما در انتخابات به شدت افزایش یافت .

بر اساس گزارش سایت طلا به نقل از رویترز،کارشناسان اقتصادی بر این باورند که پیروزی اوباما به معنای ادامه اجرای سیاستهای انبساطی از سوی فدرال رزرو خواهد بود و این مساله به معنای کاهش ارزش دلار و افزایش قیمت جهانی کالاها به خصوص طلا است .

در این صورت بهترین سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران بین المللی خرید طلا خواهد بود . پیش بینی می شود میزان تقاضای طلا در بازار چین نیز امسال با یک درصد رشد به بیش از 860 تن برسد./سایت طلا

 

قیمت سکه و طلا در بازار ایران

 

قیمت ارز در بازار ایران و بانک مرکزی

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------