آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هشدار مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس/ جهش نرخ ارز در راه است؟

مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس ارز ۲۸۵۰۰ تومانی و ایجاد سقف نرخ در مرکز مبادله را دو پاشنه آشیل بانک مرکزی دانست…

«وحید عبیری» کارمند ویدئوهای انگیزشی رئیس هیئت مدیره پالایشگاه نفت تهران شد



وحید عبیری،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
وحید عبیری، تنها یک کارمند ساده نفت بود که چند سال پس از این ویدئوهای انگیزشی به آرزویش رسید. او در روزهای نخست آبان ماه امسال رئیس هیئت مدیره پالایشگاه نفت تهران شد.

به گزارش انرژی پرس، انتصاب  وحید عبیری به‌عنوان رئیس هیئت مدیره پالایشگاه نفت تهران با واکنش و اعتراض افکارعمومی مواجه شده است. عبیری تا پیش از ۱۴۰۰ کارمند ساده‌ای در وزارت نفت بود اما با تغییر رویه به یک‌باره راه چندین ساله را پیمود است.

 

ماجرای پیشرفت عبیری از مسئول دفتری مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش آغاز می‌شود. پس از آن بسیاری از امور هیئت مدیره شرکت پالایش و پخش به عبیری سپرده شد.

 

تا پیش از آن عبیری سابقه کارشناسی یا مدیریتی قابل توجهی در وزارت نفت نداشته است.

 

اما انتصاب عبیری به‌عنوان رئیس هیئت مدیره پالایشگاه مهم و البته پرحاشیه نفت تهران، فراتر از تصور حتی خود او و دیگران بود.

 

پالایشگاهی که هفته گذشته خبر دستگیری چند تن از مدیران آن رسانه‌ای شد.مسئله دیگر نداشتن هئیت مدیره پالایشگاه تهران در یکسال اخیر بوده است.

 

پالایش نفت تهران، یکی از بزرگترین پالایشگاه‌های کشور است که بیش از نیم قرن از عمر آن می‌گذرد. محصولات این پالایشگاه بنزین، گازوئیل، نفت کوره و دیگر فرآورده‌های نفتی است.

 

انتصاب عبیری به‌عنوان‌ هئیت مدیره بر حاشیه‌های جنجالی پالایشگاه تهران افزوده است. حدود ۴۰ درصد از سهام پالایشگاه تهران متعلق به سهام عدالت است. به همین دلیل تغییرات مدیریتی بر سودآوری و در نهایت اموال مردم تاثیر مستقیم دارد.

 

انتصاب‌های از این جنس، بازی با سرمایه ملی محسوب می‌شود و مدیران وزارت نفت باید پاسخگوی آن باشند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------