آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حداقل «حقوق» بازنشستگان؛۱۰ میلیون و ۹۰ هزار تومان؛ افزایش ۱۵۰ درصدی حق عائله‌مندی و اولاد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کف و سقف حقوق سال ۱۴۰۳ بازنشستگان و مستمری‌بگیران را اعلام کرد. به گزارش ایسنا، میرهاشم موسوی…

مذاکرات ایران با روسیه برای دریافت 7 میلیارد دلار وام



اخبار,اخبار اقتصادی ,وزیر انرژی روسیه

وزیر انرژی روسیه گفت کشورش در حال بررسی ارائه 2 وام به ارزش 7 میلیارد دلار به ایران است.

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، الکساندر نوواک، وزیر انرژی روسیه گفت کشورش در حال بررسی ارائه 2 وام به ارزش 7 میلیارد دلار به ایران است.

نوواک به خبرنگاران گفت، بانک دولتی ونش اکونومیک بانک روسیه و بانک مرکزی ایران در حال مذاکره در مورد پرداخت وام 2 میلیارد یورویی (2.1 میلیارد دلاری) به ایران هستند در حالی که ایران و روسیه نیز در حال مذاکره در مورد وام بین دولتی به مبلغ 5 میلیارد دلار هستند.

پیشتر معاون وزیر دارایی روسیه گفته بود، وزارت دارایی این کشور درخواست رسمی ای از ایران برای دریافت اعتبار 5 میلیارد دلاری دریافت نکرده است.

ماه گذشته رسانه های خبری گزارش دادند، الکساندر نوواک وزیر انرژی روسیه در سفر به تهران با مقامات ایرانی در مورد ایجاد خط اعتباری 5 میلیارد دلاری به درخواست تهران گفت و گو کرده است.

یکی از مسئولان وزارت انرژی روسیه گفته بود: «مقامات روسی بررسی درخواست ایران در مورد اعطای اعتبار 5 میلیارد دلاری به منظور سرمایه گذاری در پروژه های زیرساختی، حمل و نقل و حفاری ها با مشارکت شرکت های روس را در دستور کار خود قرار داده اند.»

 

اخبار اقتصادی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------