کد تخفیف سوپرمارکت آنلاین؛ از اکالا تا اسنپ اکسپرس و دیجی کالا جت



کد تخفیف سوپرمارکت های آنلاین

کد تخفیف سوپرمارکت های آنلاین

 

کد تخفیف اکالا، اسنپ اکسپرس و دیجی کالا جت؛ خرید ارزان سوپرمارکتی

در این مقاله از بیتوته، به بررسی کد تخفیف سوپرمارکت های آنلاین پرطرفدار می پردازیم. دیجی کالا جت، اسنپ اکسپرس، اکالا، اسنپ مارکت و سوپر مارکت دیجی کالا از بهترین نمونه های سوپر مارکت اینترنتی هستند که با ارائه کد تخفیف امکان خرید ارزان و به صرفه را برای تمام کاربران خود فراهم کرده اند.

 

پس از معرفی سوپرمارکت های آنلاینی چون اسنپ اکسپرس، دیجیکالا جت، اسنپ مارکت و اکالا محبوبیت آن ها به صورت روزافزونی افزایش پیدا کرد. تا جایی که امروزه بسیاری از افراد از این فروشگاه ها برای خریدهای روزانه خود استفاده می کنند. مشتریان دیگری نیز هستند که هنوز برای خرید اجناس سوپرمارکتی به شیوه آنلاین تردید دارند ولی بدون شک برای یک بار هم شده به آن فکر کرده اند. شاید پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن موبایل های هوشمند، دوری از ترافیک و جلوگیری از اتلاف وقت، سهولت دسترسی و امکان مقایسه قیمت ها عوامل موثر در موفقیت این سوپر مارکت های اینترنتی باشند. اما؛ خرید ارزان و به صرفه با کد تخفیف اسنپ اکسپرس، دیجی جت، اکالا، اسنپ مارکت و حتی سوپر مارکت دیجی کالا مهم ترین عامل ترغیب مشتریان به خریدهای آنلاین بوده است. تقریبا تمام افرادی که تجربه استفاده از کد تخفیف را داشته اند، مزیت های این نوع خرید را می شناسند و به دیگران هم توصیه می کنند.

 

افق کوروش اکالا، از خرید حضوری تا سفارش آنلاین

امروزه نام افق کوروش را همه جا می بینید. فرقی ندارد در کلانشهر زندگی می کنید یا در شهری کوچک. به احتمال زیاد با شعبه های افق کوروش روبرو شده اید و از آنها به صورت حضوری خرید کرده اید. حتی شاید چند شعبه کوچک و بزرگ از این سوپرمارکت زنجیره ای را فقط در یک خیابان دیده باشید. این یعنی دسترسی آسان و راحت در هر جا و هر زمان. با توجه به این که روز به روز افراد بیشتری، به خصوص قشر جوان جامعه، به خرید اینترنتی روی می آورند، دور از انتظار نبود که سوپر مارکت های کوروش هم فروش آنلاین خود را راه اندازی کند. فروشگاه های افق کوروش علیرغم بازار گسترده خرده فروشی فیزیکی در کنار امارکت، هایپرفامیلی، گندم و ابیزینس امکان خرید اینترنتی راحت تر، سریعتر و بدون دردسر مایحتاج تندمصرف روزانه را فراهم کردند.

 

 

شعبه آنلاین افق کوروش با نام تجاری اکالا و از آدرس okala.com قابل دسترس است. اوکالا، به دلیل توزیع فروشگاه های کوروش در سطح هر شهر، خدمات رسانی گسترده ای به شیوه آنلاین دارد و کاربران بیش از 150 شهر ایران می‌توانند کالاهای اساسی و محصولات سوپر مارکتی مورد نیاز خود را از آن خرید کنند. میوه و سبزیجات، محصولات پروتئینی، تنقلات، لبنیات، نوشیدنی، کنسرو، آجیل و خشکبار و هر آنچه فکرش را بکنید از اکالا قابل تهیه است.

 

قیمت بسیاری از اقلام خوراکی و مواد غذایی در اُکالا نیز مانند شعبه های حضوری افق کوروش تا 60 درصد پایین تر از مغازه ها و دیگر سوپری هاست. تمام تخفیفات فروشگاه های همواره تخفیف افق کوروش و حتی بیشتر از آن هم در سایت اکالا اعمال می شود. در ضمن، در صورتی که کد تخفیف اکالا را در سفارشات خود، چه برای اولین سفارش و چه خرید غیراول، به کار ببرید مبلغی کمتر از قبل پرداخت می کنید. به صورت کلی، با کد تخفیف سوپرمارکت آنلاین اکالا خریدی ارزانتر و به صرفه تر از افق کوروش، هایپر فامیلی و امارکت خواهید داشت.

 

1- کد تخفیف اکالا اولین خرید: OFFCH (مبلغ و شرط خرید: 30 هزار تومان برای سفارش بالای 150)

 

2- کد تخفیف ۵۰ هزار تومانی افق کوروش: SERENY (مبلغ و شرط خرید: 50 هزار تومان برای سفارش اول بالای 200)

 

3- کد تخفیف 70 هزار تومانی اکالا: FKNY70 (مبلغ و شرط خرید: 70 هزار تومان برای سفارش غیراول بالای 500)

 

4- کد تخفیف 50 تومانی اکالا همه کاربران: KGKQ (مبلغ و شرط خرید: 50 هزار تومان برای سفارش امروز بالای 280)

 

خرید از افق کوروش با کد تخفیف اکالا

خرید از افق کوروش با کد تخفیف اکالا

 

اسنپ اکسپرس، بزرگترین سوپرمارکت اینترنتی ایران

اسنپ فعالیت خود را با تاکسی اینترنتی آغاز نمود و در حال حاضر، به بازار های دیگری مانند خرده فروشی مواد غذایی هم ورود کرده است. سوپرمارکت آنلاین اسنپ اکسپرس یکی از موفق ترین ها در این حوزه است. با اکسپرس می توانید کالاهای تند مصرف و سوپرمارکتی را اینترنتی سفارش داده و در کمتر از نیم ساعت تحویل بگیرید. برای خرید از اسنپ اکسپرس دو راه وجود دارد. اگر سوپراپلیکیشن اسنپ را روی موبایل خود نصب دارید، از قسمت سوپر مارکت های تحویل فوری وارد این فروشگاه شوید تا به هزاران کالای مصرفی دسترسی پیدا کنید. راه دوم؛ مراجعه به سایت یا نصب اپلیکیشن اختصاصی اسنپ اکسپرس و ثبت نام رایگان در آن است. در هر حال، پس از عضویت و ثبت موقعیت مکانی، نزدیک ترین سوپرمارکت های محلی و زنجیره ای به شما نشان داده می شوند. این مغازه ها و هایپرمارکت ها در حقیقت فروشندگان اطراف محل زندگی شما هستند که با اکسپرس برای توزیع اجناس خود همکاری می کنند. در اسنپ اکسپرس برنج ایرانی و خارجی، روغن سرخ کردنی، ماکارونی، چای، بیسکوییت، لوازم بهداشتی، حبوبات و هر آنچه در یک سوپر مارکت پیدا میکنید موجود است.

 

کد تخفیف اسنپ اکسپرس برای اولین سفارش و حتی خرید دوم به بعد بدون محدودیت هم مهم ترین مزیت این سوپرمارکت اینترنتی است. وقتی تعداد زیادی مغازه دار، محصولات سوپر مارکتی خود را بر بستری مانند اسنپ اکسپرس عرضه می کنند، در رقابت با یکدیگر برای فروش و جذب مشتری بیشتر، تخفیف های با درصدهای بالاتر حتی 50 درصدی روی قیمت اجناس قرار می دهند. خود اسنپ اکسپرس هم برای بازاریابی و استقبال بیشتر خریداران، کد تخفیف های متنوعی ارائه می کند. این کدها باعث می شوند افراد بیشتری از خدمات این مجموعه استفاده کرده و با کسب رضایت آنها، اسنپ اکسپرس روز به روز به موفقیت و پیشرفت چشمگیرتری برسد. از طرفی، کاربران هم خرید ارزان و به صرفه تری خواهند داشت.

 

1- کد تخفیف ۵۰ هزار تومانی اسنپ اکسپرس: OFFCHANEL50 (مبلغ و شرط خرید: 50 هزار تومان برای سفارش بالای 120)

 

2- کد تخفیف اسنپ اکسپرس خرید اول: B2BOFFCN (مبلغ و شرط خرید: 30 هزار تومان برای سفارش اول بالای 50)

 

3- کد تخفیف اسنپ اکسپرس برای خرید غیر اول: B2BOFFCH20 (مبلغ و شرط خرید: 12 هزار تومان برای سفارش بالای 40)

 

4- کد تخفیف اسنپ اکسپرس ۳۰ هزار تومانی: B2BOFCH30 (مبلغ و شرط خرید: 30 هزار تومان برای سفارش بالای 50)

 

خرید ارزان با کد تخفیف اسنپ اکسپرس

خرید ارزان با کد تخفیف اسنپ اکسپرس

 

دیجی کالا جت، خرید سوپرماکتی با سرعت جت

کمتر کسی هست که فروشگاه آنلاین دیجی کالا را نشناسد. دیجیکالاجت هم خدمت جدیدی از دی جی کالاست. شاید شهرت و سابقه دیجی جت به اندازه خود دیجیکالا نباشد؛ اما کیفیت و سرعتش در خدمات رسانی، آن را به یکی از بهترین گزینه های خرید آنلاین محصولات سوپرمارکتی تبدیل کرده است. دیجی کالا جت از بسیاری جهات به اسنپ اکسپرس شباهت دارد. برای مثال، هر دو با سوپرمارکتهای کوچک و بزرگ محلی همکاری می کنند. در این فروشگاه هم با مشخص کردن موقعیت مکانی، سوپری هایی که در محدوده آدرس شما قرار دارند، نشان داده می شوند و با انتخاب هر کدام می توانید اقلام مورد نیاز روزانه خود را خریداری کنید.

 

البته، دیجی کالا جت شهرهای کمتری را پوشش می دهد و در حال حاضر فقط در تهران و کرج فعال است. دیجی جت با ارسال سرعت بالا در کمتر از 45 دقیقه و تنوع فوق العاده اجناس و دسته بندی ها توانسته رضایت مشتریان بسیاری را جلب کند. از نکاتی که این فروشگاه را متمایز می کند، سهولت استفاده از آن است. طراحی اپلیکیشن به گونه ای است که هر شخصی به سادگی می تواند کار کردن با آن را یاد گرفته و اقلامی که نیاز دارد را آنلاین سفارش دهد. از طرف دیگر، این مجموعه پشتیبانی قوی ای ارائه می کند و در صورت بروز هر گونه سؤال یا مشکل به صورت شبانه روزی پاسخگوی کاربران است.

 

برای خرید ارزانتر محصولات سوپر مارکتی از کد تخفیف دیجی کالا جت استفاده کنید. این کدهای تخفیف به مشتریان جدید و قدیمی اجازه می دهد سفارشات اول و غیر اول خود را با تخفیف های تا 55 درصدی ثبت کنند. خرید به صرفه و پر از تخفیف میوه و سبزیجات، مواد پروتئینی، نان تازه، شیرینی و آجیل، آبمیوه بستنی و محصولات پت شاپ خود را به دی جی جت بسپارید.  اگر در شهرهای تحت پوشش هستید، جدیدترین کد تخفیف دیجی جت خریدی دلچسب را برای شما رقم می زند.

 

1- کد تخفیف اولین خرید دیجی کالا جت: FNC2 (مبلغ و شرط خرید: 50 هزار تومان برای سفارش بالای 120)

 

2- کد تخفیف ۴۰ هزار تومانی دیجی جت: MPT4 (مبلغ و شرط خرید: 40 هزار تومان برای سفارش گوشت و مرغ)

 

3- کد تخفیف ۳۰ هزار تومانی دیجی کالا جت: FJC6 (مبلغ و شرط خرید: 30 هزار تومان برای سفارش بالای 150)

 

4- کد تخفیف نان دیجی جت: M8KJ (مبلغ و شرط خرید: 18 هزار تومان برای سفارش غیراول بالای 50)

 

کد تخفیف سوپر مارکت اینترنتی دیجی کالا جت

کد تخفیف سوپر مارکت اینترنتی دیجی کالا جت

 

اسنپ مارکت، بیشترین تخفیف سوپرمارکت هایپراستار

با اسنپ اکسپرس و کد تخفیف های آن برای خرید آنلاین به صرفه محصولات سوپرمارکتی آشنا شدید. حالا نوبت به دیگر سوپر مارکت خانواده اسنپ یعنی اسنپ مارکت می رسد. اگر قیمت کالا و ارزان بودن سفارشاتی که انجام می دهید برایتان اولویت دارد، گزینه ای بهتر از اسنپ مارکت پیدا نمی کنید. اسنپ مارکت در همکاری مشترک با هایپر استار در بسیاری از شهرها مانند تهران (باکری، ایران مال، صبامال، اپال، تیراژه 2، معین مال، پارک سنتر، دیدار)، اصفهان (سیتی سنتر و فدک مال)، مشهد (بوتانیکال و فیروزه شرق)، شیراز (خلیج‌ فارس)، کرج (اکومال و مارلیک)، قم (بازارشهر)، ارومیه (سیتادیوم) و اهواز (پارک سنتر) فعالیت دارد. در صورتی که فروشگاه های زنجیره ای هایپراستار در شهر شما حضور داشته باشند با مراجعه به اپلیکیشن اسنپ مارکت و انتخاب آدرس خود به تمامی اقلام موجود در هاپیرها و تخفیف های آنها بدون واسطه دسترسی دارید. خواروبار، لبنیات، گوشت قرمز، دسر و شیرینی، کنسرو و غذای آماده، مواد شوینده و تمام کالاهای عرضه شده در هایپر استارها قابل خرید هستند.

 

برجسته ترین مزیتی که می توان برای این سوپر مارکت آنلاین بیان کرد، کد تخفیف اسنپ مارکت است. مهم ترین هدف اسنپ مارکت فراهم کردن امکان خرید به صرفه برای همه افراد در خریدهای اول و حتی غیراول از هایپراستار هاست. بسیاری از کالاهای موجود در این اپلیکیشن به صورت پیشفرض با تخفیف های تا 70 درصدی به فروش می رسند. حتی امکان خرید تعداد بالا از یک محصول با قیمت ویژه هم وجود دارد. در هر بار سفارش خود از هر کدام از اجناس این فروشگاه اگر کدتخفیف اسنپ مارکت هم به کار ببرید، تخفیف مازادی گرفته و خریدی ارزانی را تجربه می کنید.

 

1- کد تخفیف اولین خرید اسنپ مارکت: SCL40K11J (مبلغ و شرط خرید: 40 هزار تومان برای سفارش بالای 50)

 

2- کد تخفیف اسنپ مارکت بدون محدودیت: CH21BFKH9765 (مبلغ و شرط خرید: 25 هزار تومان برای سفارش بالای 80)

 

3- کد تخفیف اسنپ مارکت ۶۰ هزار تومانی: SCLCB60 (مبلغ و شرط خرید: 60 هزار تومان اعتبار کیف پول برای سفارش بالای 150)

 

4- کد تخفیف 40 هزار تومانی اسنپ مارکت غیراول: SM9Q6YGZV (مبلغ و شرط خرید: 40 هزار تومان برای سفارش غیر اول بالای 100)

 

کد تخفیف اسنپ مارکت برای خرید از هایپراستار

کد تخفیف اسنپ مارکت برای خرید از هایپراستار

 

از سوپرمارکت دیجی کالا با تخفیف خرید کنید

اجناس سوپر مارکتی بخش قابل توجهی از صدها هزار کالای موجود در دیجی کالا است. در صورتی که بخواهید اقلام مصرفی و مواد خوراکی، لوازم بهداشتی، نوشیدنی و دیگر اجناس فاسد شدنی و نشدنی را آنلاین سفارش دهید، بخش سوپرمارکت دیجی کالا انتخاب مناسبی است. با کلیک روی آیکون سبز رنگ صفحه اصلی وارد قسمت سوپر مارکت دیجی کالا می شوید. همه کالاهایی که علامت کامیون سبز داشته باشند، جزء اقلام سوپرمارکتی ارسال سریع به شمار می آیند. دیجی کالا اغلب برای این دسته از اجناس خود قیمت های ویژه و تخفیف های شگفت انگیزی در نظر می گیرد. علاوه بر این تخفیفات، پس از اینکه مایحتاج مورد نیاز روزانه خود را به سبد خرید اضافه کردید، کد تخفیف دیجی کالا سوپر مارکت را هم روی سفارش خود اعمال کنید. به این ترتیب مبلغ نهایی که برای خریدتان پرداخت می کنید، بسیار کمتر از صورتحساب اولیه خواهد بود.

 

1- کد تخفیف 50 هزار تومانی دیجی کالا: DHB2K1 (مبلغ و شرط خرید: 50 هزار تومان برای سفارش سوپرمارکتی بالای 300)

 

2- کد تخفیف دیجی کالا خرید اول: FJEW3H (مبلغ و شرط خرید: 70 هزار تومان برای سفارش سوپر مارکتی بالای 200)

 

3- کد تخفیف دیجی کالا ارسال رایگان: FD4FWS (مبلغ و شرط خرید: 100 درصدی برای سفارش غیراول بالای 100)

 

4- کد تخفیف خرید سر ماه دیجی کالا: SH23PD (مبلغ و شرط خرید: 100 هزار تومانی برای سفارش بالای 500)

 

کد تخفیف سوپرمارکت دیجی کالا فرش

کد تخفیف سوپرمارکت دیجی کالا فرش

 

سخن پایانی درباره کد تخفیف سوپرمارکت های آنلاین

بگذارید یک دلیل ساده بگوییم که چرا بهتر است از سوپر مارکت های اینترنتی خرید کنید. فرض کنید در پایان یک روز یا هفته کاری، چند ساعت وقت آزاد دارید. ترجیح می دهید با این زمان اضافی چه کار کنید؟ می توانید از آن برای تفریح و سرگرمی استفاده کنید یا آن را صرف رفتن به سوپری و خرید بکنید. طبیعتاً استراحت و تفریح انتخاب دلچسب تری است. از طرف دیگر نمی توان ضرورت خرید محصولات سوپرمارکتی را نادیده گرفت. همینجاست که سوپر مارکت های آنلاین به کار می آیند. اگر یک بار استفاده از این مجموعه ها را تجربه کرده باشید، متوجه می شوید که خرید از آن ها زمان بسیار کمتری نسبت به خرید حضوری از شما می گیرد. کافی است سفارش خود را ثبت کنید و در مدت زمانی که دارید برای بیرون رفتن و تفریح آماده می شوید، خریدهایتان به دستتان می رسند. در واقع، دو کار را همزمان انجام داده اید و زمان آزاد هم خواهید داشت. همیشه هم با زدن کد تخفیف سوپرماکت هایی چون اسنپ اکسپرس، دیجی کالا جت، اکالا، اسنپ مارکت و سوپرمارکت دیجی کالا بخشی از پولی که برای خریدهای روزمره می پردازید، کاهش پیدا می کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024