طرح توزيع سهام عدالت با کارگران ساختماني کامل مي شود



اخبار ,اخبار اقتصادی ,سهام عدالت


اخبار اقتصادی - طرح توزيع سهام عدالت با کارگران ساختماني کامل مي شود

مدیر عامل اتحادیه کشوری تعاونی های سهام عدالت گفت: طرح توزیع سهام عدالت تاکنون شامل 45 میلیون نفر شده است و با تکمیل امور کارگران ساختمانی به 50 میلیون نفر می رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، داریوش پاک بین در مصاحبه با رادیو اقتصاد گفت: امور توزیع سهام عدالت کارگران ساختمانی در استان ها تمام شده و در تهران هم در حال انجام است.

 

وی افزود: این طرح از دولت پیش آغاز شده است و در دولت یازدهم نیز تکمیل می شود. پاک بین اظهار داشت: در برخی کشورها هم این گونه طرح ها اجرا شده است اما در ایران بهترین نوع آن را اجرا کردیم.

 

وی از سهامداران عدالت خواست هوشیار باشید و از این دارایی ارزشمند خود که پس انداز و پشتوانه خیلی خوبی در زندگی است ، حفاظت کنند.

پاک بین گفت : ارزش این سهام فقط به عرضه آن در بورس و آزادسازی خرید و فروش نیست بلکه می توان از آن برای وثیقه بانکی و حفظ ارزش دارایی نیز استفاده کرد.

 

مدیر عامل اتحادیه کشوری تعاونی های سهام عدالت بر ضرورت فرهنگ سازی در این باره تأکید کرد و گفت : آزادسازی خرید و فروش سهام عدالت هم در دست انجام است اما باید ساز و کاری شفاف داشته باشیم و مشکلاتی جدیدی مانند انحصار و این بار در بخش غیردولتی ایجاد نکند.

اخبار اقتصادی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------