قیمت محصولات شوینده باز هم افزایش می یابد؟



 قیمت محصولات شوینده,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
رییس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران گفت که در سال جاری در یک مقطع قیمت شوینده‌ها ۲۵ درصد افزایش یافت، اما با توجه به اینکه درخواست تولیدکنندگان افزایش ۴۵ درصدی قیمت به خاطر افزایش هزینه‌های تولید بود، در حال رایزنی برای افزایش قیمت مجدد هستند.

به گزارش ایسنا؛ بختیار علم بیگی از مذاکره برای افزایش قیمت محصولات شوینده خبر داد و گفت: رایزنی‌ها تا این لحظه به نتیجه نرسیده است. با توجه به افزایش هزینه‌های تولید در سال جاری، تولیدکنندگان درخواست افزایش ۴۵ درصدی قیمت شوینده‌ها را داشتند، اما در سال جاری یک بار با ۲۵ درصد آن موافقت شد.

 

وی با بیان اینکه هنوز مجوز افزایش باقیمانده درخواست تولیدکنندگان داده نشده، تصریح کرد: فعلا از شرکت‌ها خواهش کردیم با همین شرایط به تولید ادامه دهند تا همزمان رایزنی‌ها برای تغییر قیمت انجام شود.

 

رییس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران اردیبهشت ماه امسال از رایزنی برای افزایش قیمت محصولات شوینده، بعد از ماه رمضان خبر داده بود که به نظر می‌رسد در نهایت با بخشی از آن موافقت شد. او همچنین افزایش حقوق و دستمزد، هزینه‌های انرژی، مواد اولیه داخلی و خارجی، کرایه حمل و عوارض گمرکی را از دلایل افزایش قیمت عنوان کرده بود.

 

گفتنی است واحدهای تولید کننده در این بخش، بعد از محاسبه قیمت تمام شده می‌توانند ۱۷ درصد سود دریافت کنند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------